Нова юрособа «Механіки» знову виграла тендер «Київпастрансу» на 7 млн грн із завищеними цінами
Нову фірму «Механіка АТ» було створено в травні 2018 року після початку розслідування Антимонопольним комітетом стосовно майже її тезки «АТ Механіки»

КП «Київпастранс» 4 січня цього року за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Механіка АТ» на постачання шпал зі скріпленням на 7,16 млн грн. Про це пишуть «Наші гроші» з посиланням на дані системи «Прозорро».
Залізобетонні шпали з пружинним безболтовим скріпленням типу ІМЕТ для залізничних рейок Р65 замовлено по 2 762 грн/шт. Для трамвайних рейок РТ62, NT1 шпали зі скріпленням обійдуться у 3016 грн/шт.
Ціни значно зросли порівняно з попередньою закупівлею «Київпастранса» у 2017 році. Тоді шпали з кріпленням для рейок Р65 купували у ТОВ «АТ Механіка» по 1788 грн/шт – тобто у півтора рази дешевше від нинішніх цін.
Сьогоднішній постачальник «Механіка АТ» пов’язаний з минулорічною «АТ Механікою» спільними засновниками – Олексій та Яніна Івановські, Віталій Руденко.
Нову фірму «Механіка АТ» було створено у травні 2018 року. В свою чергу, Антимонопольний комітет веде розслідування стосовно «АТ Механіки» за змову з ПП «Мікатор» на попередньому тендері «Київпастрансу». Так, «Мікатор» пропонував продукцію «АТ Механіки», користувався її телефоном і був прописаний по вул. Гарматна, 20 разом із фірмою «Федер», що належала власнику «Механіки» Івановському.
Фірма Івановського «АТ Механіка» також зареєстрована на цією ж адресою Гарматна, 20.
У той же час єдиний конкурент на новому тендері ТОВ «Аверс-техно» Ігоря Харченка у складі своєї тендерної пропозиції подав документ «Результати вимірювання вібраційного навантаження», який був зроблений випробувальним центром на замовлення фірми «АТ Механіка», з якою «Аверс-техно» і конкурував на тендері «Київпастрансу».
В результаті такої конкуренції «АТ Механіка» і «Аверс-техно» на аукціоні не зробили жодного кроку по зниженню ціни, і остаточна вартість підряду була нижче від очікуваної ціни лише на 1%.
Раніше Mind писав, що «Київпастранс» витратив 15 млн грн на датчики витрат палива.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].