Facebook посилить контроль за розміщенням політичної реклами в Україні
Соціальна мережа здійснить аналогічні кроки в усіх країнах, в яких цього року відбуватимуться вибори

Facebook змінює правила розміщення політичної реклами на своїй платформі в країнах,в яких в 2019 році проходитимуть вибори, зокрема, в Україні, Індії, Нігерії та низці країн ЄС. Про це повідомляє Reuters .
Будучи найбільшим соціальним медіа-сервісом майже у кожній великій країні, Facebook з 2016 року став для політиків та їх супротивників засобом для поширення пропаганди та фейкових новин.
Покупка реклами на Facebook може значно розширити аудиторію для таких матеріалів, але в той же час деякі особи використовують соціальну мережу задля втручання у виборчий процес.
Починаючи з 16 січня в Нігерії, лише рекламодавці, що знаходяться в межах країни, зможуть купувати та демонструвати передвиборчу рекламу. Така ж політика почне діяти в Україні в лютому. Президентські вибори в Нігерії відбудуться 16 лютого, а в Україні – 31 березня.
«Ми вчимося в кожній країні, – сказав Роб Лезерн, директор з управління продуктами компанії. – Ми знаємо, що не станемо досконалими, але наша мета – це постійне вдосконалення».
В Індії та країнах ЄС, Facebook зберігатиме політичну рекламу у спеціальній «бібліотеці» протягом семи років, що може стати ключовим заходом у боротьбі із втручання у вибори. Раніше аналогічна методика використовувалась в США та Британії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].