Facebook посилить контроль за розміщенням політичної реклами в Україні
Соціальна мережа здійснить аналогічні кроки в усіх країнах, в яких цього року відбуватимуться вибори

Facebook змінює правила розміщення політичної реклами на своїй платформі в країнах,в яких в 2019 році проходитимуть вибори, зокрема, в Україні, Індії, Нігерії та низці країн ЄС. Про це повідомляє Reuters .
Будучи найбільшим соціальним медіа-сервісом майже у кожній великій країні, Facebook з 2016 року став для політиків та їх супротивників засобом для поширення пропаганди та фейкових новин.
Покупка реклами на Facebook може значно розширити аудиторію для таких матеріалів, але в той же час деякі особи використовують соціальну мережу задля втручання у виборчий процес.
Починаючи з 16 січня в Нігерії, лише рекламодавці, що знаходяться в межах країни, зможуть купувати та демонструвати передвиборчу рекламу. Така ж політика почне діяти в Україні в лютому. Президентські вибори в Нігерії відбудуться 16 лютого, а в Україні – 31 березня.
«Ми вчимося в кожній країні, – сказав Роб Лезерн, директор з управління продуктами компанії. – Ми знаємо, що не станемо досконалими, але наша мета – це постійне вдосконалення».
В Індії та країнах ЄС, Facebook зберігатиме політичну рекламу у спеціальній «бібліотеці» протягом семи років, що може стати ключовим заходом у боротьбі із втручання у вибори. Раніше аналогічна методика використовувалась в США та Британії.