Екс-глава Nissan Карлос Гон вважає себе жертвою «змови і підступу»
За словами Гона, його зрадили керівники Nissan, які виступили проти його плану більш глибокої інтеграції між Renault, Nissan та Mitsubishi Motors

Екс-глава Nissan Карлос Гон заявив, що «не має сумніву» у тому, що висунуті проти нього обвинувачення є результатом «змови та підступу» з боку керівників Nissan, які виступили проти його плану більш глибокої інтеграції між Renault та її двома партнерами по японському альянсу. Про це повідомляє Nikkei Asian Review.
Під час свого першого інтерв'ю з моменту його затримання 19 листопада Гон визнав, що «планував об’єднати» Renault, Nissan і Mitsubishi Motors. Відповідні плани обговорювались з президентом Nissan Хірото Сайкавою у вересні. Гон додав, що хотів долучити до переговорів і гендиректора Mitsubishi Motors Осаму Маско, але «Сайкава хотів цього один на один». Як тільки три автовиробника стали більш тісно інтегрованими, Гон мав намір забезпечити їм «автономію під керівництвом однієї холдингової компанії».
Союзники Гона стверджують, що деякі керівники Nissan непокоїлись щодо подальшої концентрації влади під його керівництвом, що підштовхнуло їх до співпраці з токійською прокуратурою.
Нагадаємо: у листопаді за підозрою в шахрайстві та використанні активів у власних інтересах було заарештовано главу директорів компанії Nissan Карлоса Гона. У зв'язку із скандалом акції Renault впали на 13% на торгах у Парижі до мінімального рівня з 2014 року, акції Nissan втратили в ціні 11% у Франкфурті в той самий день, коли його затримали.
Більше про гучну справу можна дізнатись із матеріалу Mind «Скандал, що сколихнув Японію»: як глава Nissan обкрадав свою корпорацію».
Як повідомлялось, під час першого судового засідання після затримання у листопаді колишній глава Nissan Карлос Гон заявив, що його помилково обвинуватили у фінансових злочинах.
Пізніше Комісія з цінних паперів та бірж (SEC) США розпочала розслідування проти японського автовиробника Nissan, пов’язане з виплатами менеджерам компанії. SEC вивчає питання щодо того чи були дані про виплати точними та чи підтримував автовиробник належний рівень контролю з метою уникнення здійснення необґрунтованих платежів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].