Metro шукає партнера в Китаї, щоб продати йому більшу частину свого бізнесу в країні
Німецька компанія шукає стратегічних внутрішніх партнерів, щоб розширити та доповнити свій бізнес в КНР

Група компаній Metro, яка керує четвертою за величиною торгівельною мережею у світі, розглядає можливість продажу більшої долі свого бізнесу в Китаї місцевому покупцеві. Про це повідомляє Bloomberg.
Зазначається, що компанія готова продати до 80% свого китайського бізнесу,якщо їй надійде приваблива пропозиція. Очікується, що процес продажу розпочнеться в березні, після новорічних свят у КНР.
За словами джерел видання, кінцева сума угоди залежатиме від пропозицій. Зазначається, що Metro закінчила перевірку дієвого бізнесу в Китаї, яка розпочалась у червні, і прийняла рішення продати його більшу долю внутрішньому партнеру.
Як повідомляє FinanzNachrichen, Metro наразі вивчає «нові стратегічні партнерські відносини і співпрацю з китайським бізнесом», щоб зробити наступний крок на ринку, що швидко розвивається. Представники німецької компанії шукають партнерів, які «переконані, що вони можуть розширити або доповнити наші існуючі можливості ритейлера».
Згідно з даними компанії, діяльність Metro в Китаї є прибутковою протягом багатьох років. Наразі ритейлер управляє 95 магазинами в КНР, що на 4 більше, ніж минулого року. За підсумками минулого року, компанія в Китаї отримала прибуток у 2,7 млрд євро ($3,1 млрд).
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].