Metro шукає партнера в Китаї, щоб продати йому більшу частину свого бізнесу в країні
Спецпроект
Трансформації бізнесу

Metro шукає партнера в Китаї, щоб продати йому більшу частину свого бізнесу в країні

Німецька компанія шукає стратегічних внутрішніх партнерів, щоб розширити та доповнити свій бізнес в КНР

Metro шукає партнера в Китаї, щоб продати йому більшу частину свого бізнесу в країні
фото twitter.com/METRO_News

Група компаній Metro, яка керує четвертою за величиною торгівельною мережею у світі, розглядає можливість продажу більшої долі свого бізнесу в Китаї місцевому покупцеві. Про це повідомляє Bloomberg.

Зазначається, що компанія готова продати до 80% свого китайського бізнесу,якщо їй надійде приваблива пропозиція. Очікується, що процес продажу розпочнеться в березні, після новорічних свят у КНР.

За словами джерел видання, кінцева сума угоди залежатиме від пропозицій. Зазначається, що Metro закінчила перевірку дієвого бізнесу в Китаї, яка розпочалась у червні, і прийняла рішення продати його більшу долю внутрішньому партнеру.

Як повідомляє FinanzNachrichen, Metro наразі вивчає «нові стратегічні партнерські відносини і співпрацю з китайським бізнесом», щоб зробити наступний крок на ринку, що швидко розвивається. Представники німецької компанії шукають партнерів, які «переконані, що вони можуть розширити або доповнити наші існуючі можливості ритейлера».

Згідно з даними компанії, діяльність Metro  в Китаї є прибутковою протягом багатьох років. Наразі ритейлер управляє 95 магазинами в КНР, що на 4 більше, ніж минулого року. За підсумками минулого року, компанія в Китаї отримала прибуток у 2,7 млрд євро ($3,1 млрд).

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті