Нацкомфінпослуг фіксує зниження кількості скарг на страховиків
Після розгляду скарг сума доплати становила 31,16 млн грн, загальна виплата - 61,45 млн грн

Протягом другого півріччя 2018 року до Нацкомфінпослуг надійшло 2158 звернень щодо дій страхових компаній, з цієї кількості скарг по суті – 1954, повідомляє Укрстрахування.
У коментарі Нацкомфінпослуг відзначається скорочення кількості звернень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 557.
Як зазначається, кількість звернень більше ніж в два рази перевищує середній показник. Найбільша кількість скарг по суті надійшло на дії СК «Галицька» (176), СК «Омега» (117), Київський страховий дім (90), СК «Оранта» (83), СК «Провідна» (76) і СК «Юнівес »(59). Загальна сума виплати за вказаними страховикам склала 15,59 млн грн. Всього по страховому ринку після розгляду скарг сума доплати становила 31,16 млн грн, загальна виплата – 61,45 млн грн.
Звернення в Нацкомфінпослуг надходили як від фізичних, так і юридичних осіб (в тому числі народних депутатів України, Кабінету Міністрів, Адміністрації Президента, парламентських комітетів, центральних органів виконавчої влади) і стосувалися страхової діяльності.
Нагадаємо: Нацбанк зобов’язав страховиків для отримання ліцензії забезпечити наявність мінімального власного капіталу для здійснення розрахунків в іноземній валюті на території України за договорами страхування життя у сумі 300 млн грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].