Нацкомфінпослуг фіксує зниження кількості скарг на страховиків

Нацкомфінпослуг фіксує зниження кількості скарг на страховиків

Після розгляду скарг сума доплати становила 31,16 млн грн, загальна виплата - 61,45 млн грн

Нацкомфінпослуг фіксує зниження кількості скарг на страховиків
Фото: Shutterstock

Протягом другого півріччя 2018 року до Нацкомфінпослуг надійшло 2158 звернень щодо дій страхових компаній, з цієї кількості скарг по суті – 1954, повідомляє Укрстрахування.

У коментарі Нацкомфінпослуг відзначається скорочення кількості звернень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 557.

Як зазначається, кількість звернень більше ніж в два рази перевищує середній показник. Найбільша кількість скарг по суті надійшло на дії СК «Галицька» (176), СК «Омега» (117), Київський страховий дім (90), СК «Оранта» (83), СК «Провідна» (76) і СК «Юнівес »(59). Загальна сума виплати за вказаними страховикам склала 15,59 млн грн. Всього по страховому ринку після розгляду скарг сума доплати становила 31,16 млн грн, загальна виплата – 61,45 млн грн.

Звернення в Нацкомфінпослуг надходили як від фізичних, так і юридичних осіб (в тому числі народних депутатів України, Кабінету Міністрів, Адміністрації Президента, парламентських комітетів, центральних органів виконавчої влади) і стосувалися страхової діяльності.

Нагадаємо: Нацбанк зобов’язав страховиків для отримання ліцензії  забезпечити наявність мінімального власного капіталу для здійснення розрахунків в іноземній валюті на території України за договорами страхування життя у сумі 300 млн грн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло