Twitter змінить правила розміщення політичної реклами в ЄС
Відтепер замовники повинні будуть вказувати джерело фінансування

Twitter вводить правила розміщення політичної реклами на території Євросоюзу, а також в Австралії та Індії.
Замовників реклами зобов'яжуть проходити сертифікацію, а також маркувати оплачені пости і вказувати джерело їх фінансування. Про це йдеться в офіційному прес-релізі соціальної мережі.
«У травні минулого року ми ввели правила реклами політичних кампаній в Сполучених Штатах, щоб дати чітке уявлення про те, як ми визначаємо прийнятний контент і хто рекламує політичний контент в Twitter. Сьогодні ми розширюємо нашу політику стосовно політичної реклами і підхід до прозорості, щоб включити всі держави – члени Євросоюзу, Індію та Австралію », – йдеться в повідомленні.
Зміни вступлять в силу 11 березня.
У серпні минулого року Twitter посилив правила розміщення політичної реклами в США. Для розміщення політичної реклами замовник повинен буде пройти процедуру верифікації, підтвердивши свою особистість і місце проживання на території країни.
Нова політика соцмережі також стосується постів, що пропагують законодавчі питання національного значення, до яких належать цивільні права, зміна клімату, зброя, охорона здоров'я, імміграція, національна безпека, аборти, соціальне забезпечення, податки і торгівля.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].