Мережа магазинів одягу Monton залишає український ринок
Магазини естонського бренду допрацьовують в Україні останній тиждень

Велика мережа магазинів одягу Monton залишає український ринок. Компанія не задоволена результатами продажів та з 1 березня закриє всі свої магазини на території України. Про це пише LIGA.net із посиланням на директора торгового центру і двох керівників мережі Monton.
Основна маса торгових точок мережі були закриті в січні.Зараз у компанії залишилося лише два об'єкти – в ТЦ Глобус та InSilver на Позняках. Вони будуть закриті з 1 березня.
Таке рішення прийняте через незадовільні показники роботи в Україні. Про це розповів Максим Чечелев, генеральний директор компанії «Балтика Ритейл», яка розвивала мережу Monton.
Нагадаємо, естонська компанія Baltika Group відкрила свій перший магазин Monton в Україні в 2000 році. Бренд Monton належав естонській компанії AS Baltika Grupp.
У 2014 році концерн Baltika Group продав свій український підрозділ «Балтика Ритейл» компанії Бориса Лойфенфельда Osaühing Ellipse Group. В офіційному повідомленні це рішення пояснили складною ситуацією в Україні та Росії. Сума угоди – 1,25 млн євро. Новий власник мережі прагнув розвивати бізнес на території України, проте змушений був змінити плани через невисоку купівельну спроможність в Україні.
На початок 2019 року Monton керувала 16 магазинами в Україні. За минулий місяць були закриті 14 магазинів, ще два завершать роботу до кінця лютого. У компанії повідомили, що мережа не планує розпродавати усі товари за дуже низькими цінами, непродані залишки передадуть до магазинів у країнах Балтії.
У той же час учасники ринку кажуть, що рішення ритейлера йде всупереч загальному тренду, оскільки за останній рік продажі зросли на 10–20%, гривня стабільна і ринок оживає. Таку думку висловив співвласник мережі з продажу товарів для будинку Butlers Дмитро Єрмоленко. Проте на ринку посилилася конкуренція, за даними консалтингової компанії NAI Ukraine, в Україні з'явилося понад 20 міжнародних брендів, серед яких такі культові, як H&M, DeFacto і Koton.
Раніше Mind писав, що 30% покупок одягу і взуття було зроблено українцями в інтернеті.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].