«ArcelorMittal Кривий Ріг» купив локомотив і ставить на тепловозах американські двигуни замість російських

«ArcelorMittal Кривий Ріг» купив локомотив і ставить на тепловозах американські двигуни замість російських

Найближчим часом буде проведено тендер на ремонт п'яти тепловозів

«ArcelorMittal Кривий Ріг» купив локомотив і ставить на тепловозах американські двигуни замість російських
Фото: arcelormittal.com

Криворізький гірничо-металургійний комбінат ПАТ «ArcelorMittal Кривий Ріг» (АМКР, Дніпропетровська область) придбав тепловоз ТМ2У-9043, а також передав Миколаївському тепловозоремонтному заводу п'ять локомотивів на капремонт, передає Інтерфакс-Україна із посиланням на інформацію підприємства.

«Для капремонту потрібні запчастини, поставка яких Росією заборонена ... Зокрема, дизельні двигуни, потреба в яких у підприємств ГМК особливо гостра. Тому АМКР почав встановлювати на свої локомотиви нові дизельні двигуни Cummins виробництва США», – йдеться у повідомленні.

Згідно з ним, найближчим часом буде проведено тендер на ремонт ще п'яти тепловозів.

АМКР вказує, що тепловози повинні проходити капітальний ремонт приблизно раз на шість років, і для багатьох підприємств ГМК із значним парком локомотивів радянського зразка це становить серйозну проблему: ремонтних потужностей для них в Україні не вистачає – всього кілька підприємств можуть якісно виконувати подібні роботи.

Локомотивний парк комбінату для обслуговування металургійного виробництва налічує 125 одиниць, тому щорічно капремонт повинні проходити 20 машин, проте за фактом вдається відремонтувати лише 10, а відсутні локомотиви доводиться орендувати.

Перший відремонтований локомотив з американським двигуном комбінат отримав в 2018 році і після усунення підрядником незначних недоліків Cummins добре себе зарекомендував у роботі. «Ще три локомотива з американськими двигунами ми отримаємо в цьому році – контракти на їх поставку ми підписали в 2018-м з компанією «Комтек» – офіційним представником Cummins в Україні», – наводяться в повідомленні слова в.о. директора транспортного департаменту АМКР Андрія Кіндрата.

В даний час для обслуговування метвиробництва АМКР орендує сім тепловозів у Київ-Дніпровського міжгалузевого підприємства промислового залізничного транспорту (МППЗТ), що веде до додаткових витрат. «Однак іншого виходу у українських металургів поки немає», – констатується в релізі.

Комбінат також зазначив, що в 2018 році отримав 500 нових вагонів з правом виходу на мережу «Укрзалізниці», що збільшило його власний парк вагонів удвічі і допомогло поліпшити доставку сировини і вивезення готової продукції.

«У 2019 планується капітально відремонтувати близько 160 вагонів з правом виходу на мережу УЗ», – йдеться в повідомленні.

«ArcelorMittal Кривий Ріг» – найбільший виробник сталевого прокату в Україні. Спеціалізується на випуску довгомірного прокату, зокрема, арматури і катанки.

Нагадаємо: на початку лютого 2019 року група «Метінвест» Ріната Ахметова завершила операцію з придбання заводу «Юністіл» у Кривому Розі. 

Як писав Mind, ПАТ «Укрзалізниця» у 2019 році планує визначитися зі стратегічним партнером із закупівлі електровозів, оновити пасажирський вагонний парк і збільшити вантажоперевезення на 5 млн тонн за рахунок індексації тарифів на вантажоперевезення.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло