Нацкомфінпослуг: протягом півроку кількість скарг на страховиків скоротилася

Нацкомфінпослуг: протягом півроку кількість скарг на страховиків скоротилася

З серпня-2018 до січня-2019 до регулятора надійшло 2124 звернень, що на 423 звернення менше за аналогічний період минулого року

Нацкомфінпослуг: протягом півроку кількість скарг на страховиків скоротилася
Фото: pixabay.com

Нацкомфінпослуг за період з 1 серпня 2018 року по 31 січня 2019 року отримало 2124 звернень фізичних та юридичних осіб (враховуючи звернення народних депутатів України, листи Кабінету Міністрів України, Адміністрації Президента України, комітетів Верховної Ради України, міністерств та відомств тощо) з питань  страхової діяльності, що на 423 звернення менше, ніж за аналогічний період.

Про це йдеться у повідомленні на сайті регулятора.

«Загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями, за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень за зазначений період, становив 61,99 млн грн», – йдеться у повідомленні.

Як повідомляє ресурс Укрстрахування із посиланням на дані Нацкомфінпослуг, найбільша кількість звернень стосувалася діяльності СК «Галицька» (207 звернень, в т.ч. 174 скарг по суті), СК «Оранта» (124 звернення/82 скарги по суті), СК «Омега» (135 звернень/113 скарг по суті ), СК «Провідна» (91 звернення/74 скарги по суті) і Київський страховий дім (66 звернень/61 скарга). За названим страховикам було складено 22 акта, сума доплати становила 14,36 млн грн.

Нагадаємо: за даними регулятора, станом на початок лютого 2019 року, до Нацкомфінпослуг надійшло 2158 звернень щодо дій страхових компаній, з цієї кількості скарг по суті – 1954. Крім того, відзначалось скорочення кількості звернень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 557.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло