Facebook ввів нові правила розміщення політичної реклами перед виборами в Україні
В компанії вважають, що якщо людина бачить політичну рекламу, вона має знати, хто її розмістив

В рамках зусиль Facebook із забезпечення чесності виборів, соціальна мережа впроваджує низку оновлень, які вплинуть на політичну рекламу в Україні. Про це повідомляє прес-служба Facebook.
«Ми вважаємо, що коли ви бачите рекламу, яка має відношення до політики на Facebook, має бути ясно, від кого вона», – йдеться у повідомленні.
Задля реалізації поставленої цілі, соціальна мережа запускає новий процес авторизації реклами, який включає в себе підтвердження особи, купівлю реклами та бібліотеку рекламних оголошень.
Замовнику необхідно підтвердити свою особистість, а сторінки, що демонструють політичну рекламу мають бути схвалені до 18 березня 2019 року, щоб мати змогу і надалі показувати оголошення, пов’язані з політикою.
В компанії рекомендують людям, які хочуть показувати рекламу із посиланням на політичних діячів, розпочати процес підтвердження свої особи якомога раніше, щоб уникнути можливих затримок у майбутньому.
Після підтвердження особи та отримання схвалення від компанії, користувач зможе розміщати рекламу, що має відношення до політики. Коли людина дійде до створення реклами, вона побачить прапорець «Це пов’язано з політикою», який треба буде обов’язково встановити.
«На додачу до процедури авторизації, політична реклама в Україні, повинна оплачуватись в доларах. Крім того, сторінка та профіль повинні бути зареєстровані в Україні», – йдеться в повідомленні.
Також соціальна мережа створила спеціальну бібліотеку реклами, яка дасть людям більше інформації про саму рекламу та рекламодавців, які її фінансують. Зазначається, що усі дані зберігатимуться соціальною мережею протягом 7 років. Крім того, вказуватиметься яким чином реклама розповсюджувалась, скільки на неї було витрачено, а також вік, стать та місцезнаходження тих, хто її бачив.
Нагадаємо: раніше Facebook анонсував посилення контролю за розміщенням політичної реклами в Україні перед президентськими виборами.
Наприкінці лютого стало відомо, що кіберполіція допоможе кандидатам верифікувати сторінки у Facebook за спрощеною процедурою.
Як повідомлялось, за оцінками експертів, обсяг політичної реклами в соцмережах у період активної передвиборчої кампанії в Україні може сягати $2-4 млн на місяць.
Було підраховано,що ВО «Батьківщина» витратила понад 155 млн грн на рекламу Юлії Тимошенко та її «Нового курсу» з червня по грудень 2018 року.
Більше про те, як технологічні гіганти Google та Facebook збираються протидіяти розповсюдженню неправдивої політичної інформації на своїх сервісах можна дізнатись із матеріалу Mind «Вибори 2019: як Facebook та Google боротимуться з політичними тролями в Україні».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].