Facebook ввів нові правила розміщення політичної реклами перед виборами в Україні

Facebook ввів нові правила розміщення політичної реклами перед виборами в Україні

В компанії вважають, що якщо людина бачить політичну рекламу, вона має знати, хто її розмістив

Facebook ввів нові правила розміщення політичної реклами перед виборами в Україні
фото pixabay.com

В рамках зусиль Facebook із забезпечення чесності виборів, соціальна мережа впроваджує низку оновлень, які вплинуть на політичну рекламу в Україні. Про це повідомляє прес-служба Facebook.

«Ми вважаємо, що коли ви бачите рекламу, яка має відношення до політики на Facebook, має бути ясно, від кого вона», – йдеться у повідомленні.

Задля реалізації поставленої цілі, соціальна мережа запускає новий процес авторизації реклами, який включає в себе підтвердження особи, купівлю реклами та бібліотеку рекламних оголошень.

Замовнику необхідно підтвердити свою особистість, а сторінки, що демонструють політичну рекламу мають бути схвалені до 18 березня 2019 року, щоб мати змогу і надалі показувати оголошення, пов’язані з політикою.

В компанії рекомендують людям, які хочуть показувати рекламу із посиланням на політичних діячів, розпочати процес підтвердження свої особи якомога раніше, щоб уникнути можливих затримок у майбутньому.

Після підтвердження особи та отримання схвалення від компанії, користувач зможе розміщати рекламу, що має відношення до політики. Коли людина дійде до створення реклами, вона побачить прапорець «Це пов’язано з політикою», який треба буде обов’язково встановити.

«На додачу до процедури авторизації, політична реклама в Україні, повинна оплачуватись в доларах. Крім того, сторінка та профіль повинні бути зареєстровані в Україні», – йдеться в повідомленні.

Також соціальна мережа створила спеціальну бібліотеку реклами, яка дасть людям більше інформації про саму рекламу та рекламодавців, які її фінансують. Зазначається, що усі дані зберігатимуться соціальною мережею протягом 7 років. Крім того, вказуватиметься яким чином реклама розповсюджувалась, скільки на неї було витрачено, а також вік, стать та місцезнаходження тих, хто її бачив.

Нагадаємо: раніше Facebook анонсував посилення контролю за розміщенням політичної реклами в Україні перед президентськими виборами.

Наприкінці лютого стало відомо, що кіберполіція допоможе кандидатам верифікувати сторінки у Facebook за спрощеною процедурою.

Як повідомлялось, за оцінками експертів, обсяг політичної реклами в соцмережах у період активної передвиборчої кампанії в Україні може сягати $2-4 млн на місяць.

Було підраховано,що  ВО «Батьківщина» витратила понад 155 млн грн на рекламу Юлії Тимошенко та її «Нового курсу» з червня по грудень 2018 року.

Більше про те, як технологічні гіганти Google та Facebook збираються протидіяти розповсюдженню неправдивої політичної інформації на своїх сервісах можна дізнатись із матеріалу Mind «Вибори 2019: як Facebook та  Google боротимуться з політичними тролями в Україні».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті