Другий 110-метровий танкер для голландської компанії спустили на воду в Миколаєві

Другий 110-метровий танкер для голландської компанії спустили на воду в Миколаєві

Танкер ЕММА – «близнюк» судна AIMEE, корпуси яких побудували в Україні для компанії з Нідерландів

Другий 110-метровий танкер для голландської компанії спустили на воду в Миколаєві
Фото: facebook.com/MykolaivShipbuilding

Миколаївська верф Smart Maritime Group (SMG) спустила на воду 15 березня корпус 110-метрового танкера-хімовоза ЕММА, який побудований для голландської компанії VEKA Shipbuilding WT B.V. Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію групи Миколаїв – місто корабелів в Facebook.

Другий 110-метровий танкер для голландської компанії спустила на воду верфь у Миколаєві

Додамо, що цього ж дня на Херсонській верфі Smart Maritime Group був спущений на воду корпус танкера AIMEE. Саме ця подія привернула більше уваги, оскільки на церемонії в Херсоні був присутній власник VEKA Group BV Пітер Верслуіс. Захід же в Миколаєві пройшов скромніше і став менш помітним, але не менш важливим. Адже угода з голландцями – перший за п'ять років великий суднобудівний іноземний контракт, що зайшов на українські верфі.

Під час будівництва обидва судна за бажанням замовника змінили назви: Nebraska – на ЕММА, Nevada – на AIMEE.

Другий 110-метровий танкер для голландської компанії спустила на воду верфь у Миколаєві

Судно будували в Миколаєві 8 місяців. З ініціативи фахівців Миколаївській верфі, була змінена технологія побудови судна – носовий і кормовий блоки складалися вгору кілем. Це дозволило прискорити і здешевити вартість формування корпусу за рахунок виключення «ліжка» з технологічного процесу. Тому вартість металу і час на складання були заощаджені, що призвело до зниження собівартості судна в цілому і збільшення прибутку підприємства.

Другий 110-метровий танкер для голландської компанії спустила на воду верфь у Миколаєві

Нагадаємо, повна вантажопідйомність кожного танкера становить 5000 тонн, довжина – 110 м, ширина – 13,5 м, висота борту – 6,6 м. На виготовлення одного корпусу використано 1200 т сталі. Вартість контракту становила понад 145 млн грн.

Раніше Mind писав, що в Херсоні спустили на воду новий український танкер для голландської компанії.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло