Metro планує відкрити 6 магазинів «Бери-Вези» цього року

Metro планує відкрити 6 магазинів «Бери-Вези» цього року

До кінця 2020 року компанія має намір відкрити 20 магазинів під брендом «Бери-Вези»

Metro планує відкрити 6 магазинів «Бери-Вези» цього року
Фото: Retailers

Німецький рітейлер Metro Cash&Carry до кінця цього року хоче відкрити 20 торгових точок зменшеного формату площею 1500–2000 кв. метрів під брендом «Бери-Вези». Про це пише Економічна правда з посилання на заяву начальника управління з регіонального розвитку Metro Cash&Carry Україна Дмитра Бова.

«Ми плануємо відкрити шість магазинів у 2019 році. Це досить амбітно для компанії, так як останнє відкриття відбулося ще в 2012 році. Всього ми плануємо відкрити 20 об’єктів до кінця 2020 року», – сказав він.

Топ-менеджер також назвав пріоритетами для розвитку мережі області, де відсутні гіпермаркети Metro.

За його словами, компанія віддасть перевагу регіонам, у яких потенціал продажів найбільший.

«Наприклад, це Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Ужгород та Херсон. Можливо, ми розглянемо можливість повернутися в Кропивницький та Кременчук», – уточнив представник Metro.

Він повідомив, що для пошуку найбільш оптимальних локацій для магазинів Metro Cash&Carry Україна залучила консалтингову компанію Advisor.

«Перш за все завданнями повинні займатися не заангажовані люди з актуальними даними ринку. Це як раз і є real estate agencies. Вони мають необхідний штат, базу і час на холодний пошук об’єктів», – сказав топ-менеджер.

За його словами, зі свого боку компанія «сформувала чіткі вимоги, які будуть базисом для пошуку».

«Це вже принесло результати у вигляді 15–16 об’єктів, із яких два – у детальному опрацюванні», – зазначив він.

Консалтингова компанія Retail&Development Advisor розповіла про вимоги до локацій і приміщень, які відрізняються від традиційних потреб FMCG-рітейлерів. Зокрема, вимоги до локації в житловому районі, що традиційно висуваються продуктовими мережами, у випадку з Metro не є пріоритетом.

«Для німецького рітейлера, орієнтованого на B2B-сегмент, важлива наявність поблизу основних клієнтів – закладів громадського харчування і магазинів традиційного роздробу», – пояснили у компанії.

Тому для розташування магазинів шукають місце, «де їх концентрація (географія розташування) найбільша і логістика клієнтів буде займати менше часу».

Раніше Mind писав, що німецький регулятор дозволив чеському мільярдеру купити 35% акцій Metro.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло