Metro планує відкрити 6 магазинів «Бери-Вези» цього року
До кінця 2020 року компанія має намір відкрити 20 магазинів під брендом «Бери-Вези»

Німецький рітейлер Metro Cash&Carry до кінця цього року хоче відкрити 20 торгових точок зменшеного формату площею 1500–2000 кв. метрів під брендом «Бери-Вези». Про це пише Економічна правда з посилання на заяву начальника управління з регіонального розвитку Metro Cash&Carry Україна Дмитра Бова.
«Ми плануємо відкрити шість магазинів у 2019 році. Це досить амбітно для компанії, так як останнє відкриття відбулося ще в 2012 році. Всього ми плануємо відкрити 20 об’єктів до кінця 2020 року», – сказав він.
Топ-менеджер також назвав пріоритетами для розвитку мережі області, де відсутні гіпермаркети Metro.
За його словами, компанія віддасть перевагу регіонам, у яких потенціал продажів найбільший.
«Наприклад, це Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Ужгород та Херсон. Можливо, ми розглянемо можливість повернутися в Кропивницький та Кременчук», – уточнив представник Metro.
Він повідомив, що для пошуку найбільш оптимальних локацій для магазинів Metro Cash&Carry Україна залучила консалтингову компанію Advisor.
«Перш за все завданнями повинні займатися не заангажовані люди з актуальними даними ринку. Це як раз і є real estate agencies. Вони мають необхідний штат, базу і час на холодний пошук об’єктів», – сказав топ-менеджер.
За його словами, зі свого боку компанія «сформувала чіткі вимоги, які будуть базисом для пошуку».
«Це вже принесло результати у вигляді 15–16 об’єктів, із яких два – у детальному опрацюванні», – зазначив він.
Консалтингова компанія Retail&Development Advisor розповіла про вимоги до локацій і приміщень, які відрізняються від традиційних потреб FMCG-рітейлерів. Зокрема, вимоги до локації в житловому районі, що традиційно висуваються продуктовими мережами, у випадку з Metro не є пріоритетом.
«Для німецького рітейлера, орієнтованого на B2B-сегмент, важлива наявність поблизу основних клієнтів – закладів громадського харчування і магазинів традиційного роздробу», – пояснили у компанії.
Тому для розташування магазинів шукають місце, «де їх концентрація (географія розташування) найбільша і логістика клієнтів буде займати менше часу».
Раніше Mind писав, що німецький регулятор дозволив чеському мільярдеру купити 35% акцій Metro.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].