Захворіло у світі
112,590,567
Померло у світі
2,498,273
Вилікувалось у світі
63,535,290
Захворіло в Україні
1,325,841
Померло в Україні
25,596
Вилікувалось в Україні
1,159,311
Нові мобільні фінансові рішення можуть на третину зменшити кількість фінансово невключеного населення у світі – дослідження

Нові мобільні фінансові рішення можуть на третину зменшити кількість фінансово невключеного населення у світі – дослідження

На 15 країн припадає понад 60% фінансово невключеного населення, де 607 млн людей — власники мобільних телефонів, які досі не мають банківського рахунку

Нові мобільні фінансові рішення можуть на третину зменшити кількість фінансово невключеного населення у світі – дослідження
фото pixabay.com

Мобільний телефон може додатково «включити» у фінансову систему 607 млн людей у всьому світі, проте доступ до мобільних фінансових технологій є лише одним із кроків для досягнення справжньої фінансової інклюзії. Про це свідчать дані дослідження Unravelling the Web, підготованого на замовлення компанії Mastercard

Нове дослідження підтверджує вплив мобільних технологій на розвиток фінансової інклюзії у світі. Дані свідчать, що на 15 країн припадає понад 60% фінансово невключеного населення, де 607 млн людей – власники мобільних телефонів, які досі не мають банківського рахунку. Таким чином, завдяки мобільним технологіям велика частина населення може отримати легкий доступ до переваг фінансової інклюзії.

 У 14 з 15 досліджуваних країн (окрім Індії) число людей з мобільним телефоном перевищує кількість банківських рахунків на кілька мільйонів. У Китаї, наприклад, така різниця сягнула 204 млн.

Tactical Reach Index – кількість людей без банківського рахунку, які потенційно могли б мати доступ до фінансових послуг через мобільний телефон.

У всьому світі 20% людей, які мають банківський рахунок або підключені до мобільного банкінгу, зазначили, що не користувалися цими послугами більше року, а багато інших застосовують їх лише час від часу.

За умови відсутності банківських послуг або ж нечастого використання фінансових продуктів люди зазвичай звертаються до неформальних провайдерів: локальні ощадні товариства, локальні кредитори та провайдери неліцензійних послуг із грошових переказів. Більшість людей з низькими доходами, як правило, є досвідченими користувачами таких неформальних фінансових сервісів. Проте вони не мають правового захисту, стикаються зі значними ризиками і можуть платити більше коштів за менш якісний продукт.

Нові мобільні фінансові рішення можуть на третину зменшити кількість фінансово невключеного населення у світі

Згідно з дослідженням, «боротьба за фінансове включення не полягає у створенні кардинально відмінних моделей поведінки чи побудові абсолютно нових ринків. Також не йдеться лише про забезпечення доступу до фінансової системи. Мова про те, як добросовісні гравці ринку та регульовані провайдери можуть створювати більшу конкуренцію неформальному сектору».

Ще одним важливим питанням є значний гендерний розрив, який може збільшитися у випадку, якщо мобільні та цифрові технології стануть головним каналом надання фінансових послуг. Наприклад, у країнах, що розвиваються, існує гендерна різниця у 8% серед власників банківських рахунків: 67% чоловіків мають банківський рахунок, тоді як для жінок цей показник складає 59%. Такий розрив є удвічі більшим для багатьох інших країн, наприклад, Марокко і Перу, а у Пакистані та Бангладеш спостерігається розбіжність у 30%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті