Причиною катастрофи літаків в Індонезії та Ефіопії стала помилка електронної системи – президент Boeing
За його словами, вирішальну роль в авіатрощах стала система доповнення характеристик маневрування MCAS

Президент корпорації Boeing Денніс Мюленбург визнав, що причиною падіння двох літаків Boeing 737 MAX 8 в Індонезії та Ефіопії стала відмова програмного забезпечення. Про це йдеться в повідомлені на сайті компанії.
За його словами, тепер в компанії точно знають, що стало причиною двох катастроф – в обох польотах вирішальну роль зіграла система доповнення характеристик маневрування MCAS. Ця система – розробка Boeing. Вона включає стабілізатор і опускає ніс лайнера в разі, якщо отримує сигнали про те, що літак виходить на занадто високі кути, допомагаючи екіпажу перевести літак в безпечний режим при загрозі звалювання.
«Ми несемо відповідальність за усунення цього ризику, і ми знаємо, як це зробити. В межах цих зусиль ми працюємо над оновлення програмного забезпечення 737 MAX, що допоможе уникнути повторення подібних аварій. Команди працюють не покладаючи рук, розробляють та тестують програмне забезпечення, проводять незалежні перевірки та залучають регуляторів та клієнтів у всьому світі по мірі того, як ми приступаємо до кінцевої сертифікації», – сказав Мюленбург.
У зв’язку із проведення комплексної роботи над «сертифікацією програмного забезпечення та повернення MAX у робочий стан», керівництво компанії вирішило тимчасово перейти з «рівня виробництва 52 літаків на місяць на 42 літака, починаючи з середини квітня».
«Безпека – наша відповідальність. Коли МАХ повернеться у небо, ми пообіцяли клієнтам, авіакомпаніям, їх пасажирам та екіпажам, що він буде настільки ж безпечним, як і будь-який інший літак». – наголосив Мюленбург та додав, що авіавиробник наразі «працює з глобальними регуляторами і клієнтами, щоб повернути флот 737 МАХ в експлуатацію і виконати усі зобов’язання перед усіма зацікавленими сторонами.
Нагадаємо: літак Boeing-737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, зазнав аварії 10 березня в 60 км на схід від столиці Ефіопії. Авіакатастрофа забрала життя 157 осіб. Ця катастрофа стала другою катастрофою літака цього типу за півроку: в кінці жовтня 2018 року Boeing-737 Max 8 індонезійської компанії Lion Air впав в море Яванця незабаром після вильоту з аеропорту Джакарти. Загинули всі 189 осіб, що знаходилися на борту
Тимчасова заборона на польоти авіалайнерів Boeing-737 серій Max 8 і Max 9 була введена в ЄС, Китаї, Ефіопії, Великобританії, Австралії, Омані, Індії, Єгипті, Лівані, ОАЕ.
Державна авіаційна служба України у зв'язку з катастрофами літаків Boeing 737-8 MAX також вирішила призупинити польоти Boeing 737-8 MAX і 737-9 MAX в Україні.
Більше про те, як обидві нещодавні трагедії вплинуть на виробництво літаків Boeing – в матеріалі Mind «В очікуванні катастрофи: чи допустять до польотів Boeing 737 MAX».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].