YouTube почне випускати власні інтерактивні шоу, в яких глядач зможе впливати на хід подій
Зовсім скоро YouTube може стати конкурентом Netflix

Компанія YouTube заявила, що розпочинає роботу над створенням власних інтерактивних шоу. Про це повідомляє SlashGear.
Таким чином компанія, як і Netflix, спробує використовувати експериментальний формат, у якому користувачі зможуть впливати на розвиток сюжету та дії героїв. Очільником нового підрозділу, що займатиметься інтерактивними програмами, стане Бен Реллес, який керував відділом комедійних шоу компанії.
«Тепер у нас є дивовижні нові інструменти й можливості для створення й розповіді багатошарових та інтерактивних історій, – заявила глава підрозділу оригінального контенту YouTube Сюзанна Деніелс. – Бен володіє інтуїтивним і досвідченим розумінням того, як платформа може поліпшити контент, що робить його ідеальним вибором для розвитку цього захопливого нового підрозділу».
Видання повідомляє, що раніше Youtube вже тестував інтерактивну рекламу на своїй платформі. Відеосервіс анонсує новий список програм на спеціальному заході, який відбудеться за кілька тижнів.
Зі свого боку Netflix показала, наскільки успішним може бути цей формат на прикладі своїх інтерактивних шоу, зокрема Minecraft: Story Mode та Black Mirror: Bandersnatch («Чорне дзеркало: Бандерснетч»).
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].