«Укрбуд» увійшов до переліку найдорожчих брендів України
За незалежною оцінкою вартість бренду «Укрбуд» склала $94,6 млн

Журнал «Корреспондент» удруге підрахував, скільки коштують найбільші українські бренди. В щорічний рейтинг потрапили 50 найдорожчих брендів країни. Вперше до цього списку ввійшла й Українська державна будівельна корпорація «Укрбуд», йдеться у повідомленні прес-служби. Вона стала єдиним представником будівельної галузі в рейтингу, посівши 36 сходинку. За незалежною оцінкою вартість бренду «Укрбуд» склала $94,6 млн. Укладачі списку підкреслюють, що це дуже непогана стартова позиція, яка в наступному рейтингу, ймовірно, буде ще вищою.
– Позитивна аура бренду для забудовника настільки ж важлива, як і для банку, оскільки покупець квартири довіряє будівельній компанії свої заощадження в обмін на обіцянку побудувати житло. Тому необхідно, щоб ім'я забудовника асоціювалося з надійністю компанії та якістю житла, яке вона споруджує. Це фундаментальні принципи формування високої вартості бренду будівельної компанії, – зазначили автори рейтингу.

Оскільки оцінка вартості бренду – питання неоднозначне, автори дослідження намагалися максимально дистанціюватися від суб'єктивних і складно оцінюваних показників. На оцінку вартості впливала репутація потенційного учасника, а також його рекламна активність у різних каналах комунікації зі споживачем, у першу чергу на телебаченні та в інтернеті. Крім того, бралися до уваги власні оцінки претендентів і макроекономічні показники країни (динаміка ВВП, темпи інфляції), оскільки від них залежить купівельна спроможність і активність, а відтак і цінність локальних брендів.
При цьому в рейтинг не стали включати глобальні мультинаціональні бренди, створені за межами України. Також до списку потрапили тільки ті компанії, які безпосередньо працюють з роздрібними клієнтами. Загальну вартість 50 найцінніших брендів України оцінили більш ніж в $5,5 млрд.
Нагадаємо, що в минулому році «Укрбуд» став найвпізнаванішим девелопером Києва за результатами дослідження впізнаваності брендів забудовників від сервісу пошуку квартир ЛУН. Рівень впізнаваності бренду корпорації склав 93%.
