Держстивідори скоротили вантажообіг у l кварталі на 5,9%
Питома вага держстивідорів у вантажообігу морських портів склала 20,4% проти 24,4% роком раніше

Державні стивідорні компанії, що входять у сферу управління Міністерства інфраструктури, у січні – березні 2019 року скоротили вантажообіг порівняно з аналогічним періодом минулого року на 5,9%, до 7,54 млн тонн. Про це повідомляє видання «Порти України» із посиланням на фактичні дані ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ).
Згідно з даними АМПУ, питома вага держстивідорів у вантажообігу морських портів склала 20,4% проти 24,4% роком раніше.
Переробка експортних вантажів знизилася на 5%, до 5,412 млн тонн, імпортних – на 22,5%, до 1,085 млн тонн, у внутрішньому сполученні – на 9,1%, до 31 500 тонн. Перевалка транзитних вантажів збільшилася на 14,6%, до 1,009 млн тонн.
Перевалка наливних вантажів збільшилася на 63,3%, до 62 650 тонн. Зокрема, переробка рослинного масла склала 57 650 тонн. Переробка нафтопродуктів виросла на 21,7%, до 5000 тонн.
Переробка сипучих вантажів скоротилася на 6,1%, до 5,191 млн тонн. Зокрема, перевалка руди збільшилася на 26,7%, до 3,272 млн тонн. Переробка хлібних вантажів скоротилася на 32%, до 494 340 тонн, зокрема зерна – на 38,2%, до 416 960 тонн, вугілля – в 2,4 раза, до 437 480 тонн, будівельних вантажів – на 26,9%, до 363 640 тонн.
Перевалка руди збільшилася на 26,7%, до 3,272 млн тонн. Переробка інших сипучих вантажів знизилася на 26,9%, до 475 980 тонн.
Переробка тарно-штучних вантажів скоротилася на 6,6%, до 2,285 млн тонн. Зокрема, перевалка чорних металів знизилася на 11,2%, до 1,696 млн тонн, зокрема металопрокату – на 14,1%, до 521 270 тонн, чавуну – на 41,3%, до 371 340 тонн, металобрухту – в 4,4 раза, до 3360 тонн, переробка інших вантажів чорних металів збільшилася на 22,1%, до 800 670 тонн. Перевалка хімічних вантажів і мінеральних добрив зросла в 6,1 раза, до 147 960 тонн.
Переробка швидкопсувних продовольчих вантажів скоротилася на 15,9%, до 19 500 тонн, лісових вантажів – в 3,7 раза, до 13 460 тонн, автотехніки та сільгосптехніки – на 3,2%, до 11 600 тонн. Перевалка інших тарно-штучних вантажів знизилася на 0,4%, до 134 110 тонн.
Контейнерооборот склав 32 TEU проти 266 TEU роком раніше. Обробка великовантажних автомобілів скоротилася на 9%, до 262 100 тонн. Кількість перевантажених великовантажних автомобілів знизилася на 1,2%, до 8508.
За даними АМПУ, держстивідори у 2018 році скоротили вантажообіг порівняно з 2017 роком на 4%, до 33,354 млн тонн. Питома вага держстивідорів у вантажообігу морських портів склала 24,7% проти 26,2% у 2017 році.
Як писав Mind, морські порти України у січні збільшили вантажообіг на 34,4%. Перевалка експортних контейнерів зросла на 36,6%, транзитних – на 92,7%.
Нагадаємо: минулого року анонсувалось, що українські морські порти впровадять блокчейн-рішення на базі системи e-Port. Тестовим майданчиком для системи e-Port стане порт Ольвія