Держстивідори скоротили вантажообіг у l кварталі на 5,9%
Питома вага держстивідорів у вантажообігу морських портів склала 20,4% проти 24,4% роком раніше

Державні стивідорні компанії, що входять у сферу управління Міністерства інфраструктури, у січні – березні 2019 року скоротили вантажообіг порівняно з аналогічним періодом минулого року на 5,9%, до 7,54 млн тонн. Про це повідомляє видання «Порти України» із посиланням на фактичні дані ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ).
Згідно з даними АМПУ, питома вага держстивідорів у вантажообігу морських портів склала 20,4% проти 24,4% роком раніше.
Переробка експортних вантажів знизилася на 5%, до 5,412 млн тонн, імпортних – на 22,5%, до 1,085 млн тонн, у внутрішньому сполученні – на 9,1%, до 31 500 тонн. Перевалка транзитних вантажів збільшилася на 14,6%, до 1,009 млн тонн.
Перевалка наливних вантажів збільшилася на 63,3%, до 62 650 тонн. Зокрема, переробка рослинного масла склала 57 650 тонн. Переробка нафтопродуктів виросла на 21,7%, до 5000 тонн.
Переробка сипучих вантажів скоротилася на 6,1%, до 5,191 млн тонн. Зокрема, перевалка руди збільшилася на 26,7%, до 3,272 млн тонн. Переробка хлібних вантажів скоротилася на 32%, до 494 340 тонн, зокрема зерна – на 38,2%, до 416 960 тонн, вугілля – в 2,4 раза, до 437 480 тонн, будівельних вантажів – на 26,9%, до 363 640 тонн.
Перевалка руди збільшилася на 26,7%, до 3,272 млн тонн. Переробка інших сипучих вантажів знизилася на 26,9%, до 475 980 тонн.
Переробка тарно-штучних вантажів скоротилася на 6,6%, до 2,285 млн тонн. Зокрема, перевалка чорних металів знизилася на 11,2%, до 1,696 млн тонн, зокрема металопрокату – на 14,1%, до 521 270 тонн, чавуну – на 41,3%, до 371 340 тонн, металобрухту – в 4,4 раза, до 3360 тонн, переробка інших вантажів чорних металів збільшилася на 22,1%, до 800 670 тонн. Перевалка хімічних вантажів і мінеральних добрив зросла в 6,1 раза, до 147 960 тонн.
Переробка швидкопсувних продовольчих вантажів скоротилася на 15,9%, до 19 500 тонн, лісових вантажів – в 3,7 раза, до 13 460 тонн, автотехніки та сільгосптехніки – на 3,2%, до 11 600 тонн. Перевалка інших тарно-штучних вантажів знизилася на 0,4%, до 134 110 тонн.
Контейнерооборот склав 32 TEU проти 266 TEU роком раніше. Обробка великовантажних автомобілів скоротилася на 9%, до 262 100 тонн. Кількість перевантажених великовантажних автомобілів знизилася на 1,2%, до 8508.
За даними АМПУ, держстивідори у 2018 році скоротили вантажообіг порівняно з 2017 роком на 4%, до 33,354 млн тонн. Питома вага держстивідорів у вантажообігу морських портів склала 24,7% проти 26,2% у 2017 році.
Як писав Mind, морські порти України у січні збільшили вантажообіг на 34,4%. Перевалка експортних контейнерів зросла на 36,6%, транзитних – на 92,7%.
Нагадаємо: минулого року анонсувалось, що українські морські порти впровадять блокчейн-рішення на базі системи e-Port. Тестовим майданчиком для системи e-Port стане порт Ольвія
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].