Apple витратила 2 роки та понад $30 млн, щоб відновити бібліотеку Карнегі та відкрити там свій магазин

Apple витратила 2 роки та понад $30 млн, щоб відновити бібліотеку Карнегі та відкрити там свій магазин

Відкриття заплановане на 11 травня

Apple витратила 2 роки та понад $30 млн, щоб відновити бібліотеку Карнегі та відкрити там свій магазин
фото twitter.com/iPhone_News

Компанія Apple планує відкрити свій новий магазин, яки відрізнятиметься від усіх попередніх. Перш за все, він знаходитиметься в приміщені бібліотеки  з 116-річною історією, а по-друге, він буде більше, ніж просто магазином. Про це повідомляє The Washington Post.

«Однією з найбільш рідкісних речей, які роблять люди в магазинах Apple – це купівля чого-небудь»,- сказав генеральний директор компанії Тім Кук. Замість цього, за його словами, вони приходять, щоб дізнатись про нові продукти, а також навчитись чогось нового та отримати послуги для iPhone або iPads, якими вони вже володіють.

«Ми, напевне, маємо вигадати іншу назву замість « магазин», – додав він та пояснив, що цей об’єкт не буде орієнтований на продажі, в ньому проходитимуть різні класи для навчання та розміщуватиметься простори для творчості.

Місце було обрано також не випадково. Бібліотека, відкрита в 1903 році Теодором Рузвельтом та Ендрю Карнегі, є одним з найбільш значущих будівель міста.  Карнегі в свій час пожертвував на її будівництво $350 000, що на сьогодні складає трохи більше ніж $10 млн.

Однак ця сума марніє у порівнянні з коштами, які на реставрацію бібліотеки виділила Apple. Компанія надала $30 млн, втому числі $7 млн на відновлення фасаду, $300 000 на ремонт сходів та $2 млн на благоустрій. Крім того, Apple погодилась орендувати будівлю, яка роками практично пустувала, за $700 000 на рік на 10-річний термін.

Кук сказав,що реставрація бібліотеки Карнегі у відповідності до її початкових стандартів дизайну стала «найбільш амбітною історичною реставрацією компанією на сьогодні в світі».

«Наше коріння в освіті та творчості, – сказав Кук. – Ви думаєте, з чого починалася компанія, а Стів (Джобс – ред.) та його команда в той час були зосереджені на наданні людям інструментів, які б дозволили їм робити неймовірні речі. Наша компанія служить креативній спільноті з моменту її заснування, і правда у тому, що кожен має бути частиною креативної спільноти, це наш спосіб демократизації».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло