Одеський порт прийняв перший танкер з дизпаливом з Туреччини
Адміністрація порту і його партнери - «Синтез Ойл» знаходяться в постійному переговорному процесі щодо залучення додаткових вантажопотоків

Танкер Nord Highlander (прапор – Данія) з вантажем 30 014 тонн турецького дизпалива, 7 травня, вперше ошвартувався біля причалу №5 Нафтогавані Одеського морського порту, повідомляє видання «Порти України» із посиланням на інформацію адміністрації Одеського порту.
«Захід першого танкера з турецьким дизпаливом – це знакова подія. Як відомо, в останні роки перевалка наливних вантажів в нашому порту значно знизилася. Причиною тому стали геополітичні процеси, ситуація на світовому ринку нафтопродуктів. Однак і адміністрація порту, і наші партнери – «Синтез Ойл» знаходяться в постійному переговорному процесі щодо залучення додаткових вантажопотоків. Сподіваємося, що вантажопотік турецьких нафтопродуктів стане постійним, за рахунок якого Одеський порт зможе збільшити нафтоперевалку», – зазначив начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук.
За даними дирекції партнера порту – компанії «Синтез Ойл», за 4 місяці нинішнього року через причали нафторайону перевалено 370 000 тонн нафтопродуктів – на 117 000 тонн менше аналогічних показників 2018 року. В основному це азербайджанська нафта, яка надходить на Кременчуцький нафтопереробний завод, імпортне дизпаливо, експорт – мазут.
Як повідомляє видання із посиланням на інформацію директора «Консалтингової групи А-95» Сергія Куюна, оператором терміналу «Синтез Ойл» в Одеському морському порту, який раніше контролювала група «Приват» і бізнес-структури Ігоря і Григорія Суркісів, на сьогоднішній день є азербайджанська державна нафтова компанія SOCAR. За відомостями експерта, процес переходу «Синтез Ойл» до SOCAR почався в 2016 році.
Одеський морський порт розташований в південно-західній частині Одеської затоки. Кількість вантажних причалів – 31, довжина вантажного причального фронту – 6,291 км. Крім «Синтез Ойл», в порту працюють ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ», ТОВ «Металзюкрайн Корп», ТОВ «Новолог», ТОВ «Олімпекс Купе Інтернешнл», ТОВ «Новотех-Термінал», ТОВ «УНСК» , ПАТ «ДПЗКУ« Одеський зерновий термінал »та інші портові оператори.
Нагадаємо: фінрезультат Одеського порту за I квартал-2019 перевищив плановий показник на 64%. Доходи перевищили планові показники на 16% за рахунок зростання вантажоперевалки і доходів деяких підрозділів.
У той же час, у 2018 році порт скоротив вантажообіг в порівнянні з 2017 роком на 10,1% – до 21,698 млн тонн. Питома вага порту в вантажообігу морських портів України склав 16% проти 18,2% в 2017 році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].