Морпорт «Чорноморськ» розпочав обслуговування накатних вантажів оператора EML
EML вже здійснив доставку 790 автомобілів через поромний термінал порту

Морський порт «Чорноморськ» розпочав обслуговування нового регулярного чорноморського сервісу Ro-Ro (накатних вантажів) оператора Euro Marine Logistics (EML), спільного підприємства японської Mitsui O.S.K. Lines (MOL) і норвезької Hoegh Autoliners, передає видання «Порти України».
Як зазначається, судно City of Amsterdam здійснило пробний захід судна 21 квітня, доставивши 442 легкових автомобіля Mazda, Subaru і Hyundai. Другий захід судна відбувся кілька днів тому. Судно доставило 348 автомобілів. Обробка судна здійснювалася на причалі №28 поромного комплексу (термінал №5) 6 травня.
«Обидва суднозаходи показали, що транзитні перевезення накатних вантажів через порт «Чорноморськ» економічно вигідні для всіх сторін-учасників», – зазначили у порту.
Про плани EML відкрити новий регулярний чорноморський сервіс стало відомо в березні 2019 року. Як очікувалося, в ротацію портів увійдуть Пірей, Новоросійськ і Чорноморськ.
Мультимодальний термінал морського порту «Чорноморськ» (термінал №5) – єдиний в Україні, який спеціалізується на обслуговуванні залізнично-поромних і автомобільно-поромних ліній, а також суден типу ро-ро (roll-on/roll-off, з горизонтальним завантаженням). Термінал розташований на причалах №26-28. Потужності терміналу забезпечують функціонування Євро-Азіатського транспортного коридору, який з'єднує країни Західної Європи, України, Грузії і країни Азії.
Термінал може одночасно вести обробку двох залізничних поромів і двох автопаромов. Термінал має самостійні в'їзди для вагонів і автотранспорту. Потужності терміналу дозволяють щорічно перевантажувати 4,5 млн тонн вантажів в вагонах, близько 40 000 великовантажних автомобілів і 250 000 одиниць авто- і сільгосптехніки.
Як писав Mind, у 2018 році ДП «АМПУ» забезпечило проведення капітального днопоглиблення в морських портах «Південний» і «Чорноморськ» і експлуатаційного днопоглиблення в Бердянському, Ізмаїльському, Маріупольському і Херсонському морських портах.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].