Темп зростання роздрібної торгівлі в Китаї впав до 16-річного мінімуму через торгову війну
Покупці не поспішають розставатися з грошима на тлі невизначеності

У Китаї спостерігається дуже слабке зростання роздрібних продажів внаслідок загострення торгової війни з США, передає Reuters.
Продажі одягу впали вперше з 2009 року – це свідчить про те, що китайські споживачі стали більш обережні в покупках через економічний стан країни.
За даними Національного бюро статистики (NBS), рівень роздрібної торгівлі у квітні опустився до рівня 2003 року.
Дані свідчать про те, що споживачі починають скорочувати витрати на повсякденні товари, як-от засоби особистої гігієни та косметика, та уникають купувати більш дорогі товари, наприклад автомобілі.
«Слабкі роздрібні продажі частково обумовлені погіршенням рівня зайнятості та зниженням доходів груп із середнім і низьким рівнем доходу», – каже економіст Hwabao Trust Ніє Вен.
Зростання промислового виробництва сповільнилося більше, ніж очікувалося – до 5,4% у квітні (у березні – 8,5%, що було викликано, за словами аналітиків, сезонними і тимчасовими факторами).
Виробництво автомобілів впало майже на 16% через зниження попиту, при цьому випуск седанів зменшився на 18,8%, що стало найбільш різким зниженням з вересня 2015 року. Продажі автомобілів падають 10-й місяць поспіль.
Експорт Китаю також різко скоротився у квітні у зв'язку з тарифами США та зниженням попиту на китайську продукцію у світі.
«Невизначеність заважає роботі економіки. Напруженість між Китаєм і США повернулася, а побоювання з приводу недостатнього попиту в усьому світі зростають», – сказав Ніє Вен.
У червні на саміті країн G20 президенти Дональд Трамп і Сі Цзіньпін повинні обговорити торгівлю між двома країнами.
Про те, чим небезпечна напруженість у стосунках двох великих держав – у матеріалі Mind «Ніж біля горла Пекіна: як розвивається чергове коло американо-китайської торгової війни».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].