Nestle продасть свій косметичний бізнес за $10 млрд
Компанія зосередиться на виробництві кави, води, кормів для домашніх тварин і продуктів харчування

Швейцарський концерн Nestle SA почав переговори щодо продажу свого бізнесу з догляду за шкірою Nestle Skin Health, повідомляє Прайм.
Компанія збирається продати косметичний бізнес консорціуму на чолі зі шведською інвестиційною компанією EQT Partners і дочірньою компанією Abu Dhabi Investment Authority (ADIA).
Вартість операції оцінюється в $10,13 млрд. Компанія відзначає, що виручка підрозділу Nestle Skin Health в 2018 році склала $2,78 млрд.
У компанії заявили, що очікувана угода підлягає схваленню регулюючих органів. Планується, що вона буде закрита в другій половині 2019 року.
Nestle активно розвивала бізнес по виробництву засобів догляду за шкірою після придбання у L'Oréal контролю над фармацевтичною компанією Galderma. З 2014 року підрозділ займався виробництвом кремів і засобів для очищення шкіри (бренди Cetaphil і Proactiv), а також препаратів від шкірних захворювань за рецептом.
Головний виконавчий директор Nestle Марк Шнайдер раніше заявляв про бажання впорядкувати роботу компанії і зосередитися на найбільш переспективних напрямках: виробництві кави, води, кормів для домашніх тварин і продуктів харчування.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].