Захворіло у світі
1,216,422 особи
Померло у світі
65,711 осіб
Вилікувалось у світі
252,478 осіб
Захворіло в Україні
1251 особа
Померло в Україні
32 особи
Вилікувалось в Україні
25 осіб
Журнал Sports Illustrated продали за $110 млн

Журнал Sports Illustrated продали за $110 млн

Новим власником стала група компаній Authentic Brands

Журнал Sports Illustrated продали за $110 млн
фото www.flickr.com/photos/anotherpintplease

Група компаній Authentic Brands (ABG) придбала за $110 млн спортивний журнал Sports Illustrated (SI) у медійного конгломерату Meredith. Про це йдеться в повідомленні на сайті конгломерату.

Завдяки цьому придбанню ABG створить стратегічне партнерство з мультимедійною компанією Meredith, щоб створити глобальну платформу, яка об’єднає світ спорту, культури та розваг.

 «ABG бере на себе функції маркетингу, розвитку бізнесу та ліцензування інтелектуальної власності та бренду Sports Illustrated, в той час як друкований журнал і сайт si.com збережуть редакційну незалежність і продовжать працювати під керівництвом Meredith, головного редактора Кріса Стоуна і видавця Денні Лі», – йдеться в прес-релізі.

Sports Illustrated, як зазначається, є найбільш популярним спортивним журналом у світі та є безперечним лідером у своїй сфері із загальною аудиторією у понад 120 млн читачів. Проект включає в себе легендарний друкований журнал, топ-10 спортивних сайтів, популярну телевізійну та цифрову програму та інші франшизи, включно з Sports Illustrated Swimsuit та національною телевізійною церемонію нагородження «Спортсмен року». За останні шість десятиліть журнал опублікував тисячі обкладинок за участю найпопулярніших професійних спортсменів світу, включно з Майклом Джорданом, Тайгером Вудсом, Мухаммедом Алі, Сиреною Вільямс та іншими.

«Спорт є чудовим способом об’єднати людей – незалежно від статі, раси чи соціально-економічного статусу та має досвід, яким обмінюються любителі спорту у всьому світі, – сказав Нік Вудхаус, президент і гендиректор ABG. – Будучи першопрохідцем та культурним феноменом, Sports Illustrated створив моменти та досвід для своїх читачів, які не мають жодні інші спортивні бренди».

Деталі угоди: ABG купила торгові марки Sports Illustrated, Sports Illustrated Kids, Sportsperson of the Year, Sports Illustrated Swimsuit, SI і SI TV. Група також отримала права на понад 2 млн фотографій з архіву Sports Illustrated. Meredith буде платити ABG ліцензійний збір за право продовжувати друкувати журнал і вести сайт si.com. Це право у корпорації залишиться як мінімум на протязі двох років.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію