Німецькі екологи вимагають від Amazon не знищувати повернуті покупцями товари

Німецькі екологи вимагають від Amazon не знищувати повернуті покупцями товари

Щороку тільки в Німеччині покупці повертають онлайн-рітейлеру 280 млн посилок

Німецькі екологи вимагають від Amazon не знищувати повернуті покупцями товари
фото pixabay.com

Німецькі споживачі в 2018 році відправили назад в онлайн-магазини майже 280 млн посилок. Близько чотирьох відсотків повернутих товарів зазвичай знищується.

Німецька партія «Союз 90 / зелені» хоче заборонити великим онлайн-магазинам, в числі яких Amazon, знищувати товари, які покупці надсилають назад, передає Deutshce Welle.

Глава парламентської фракції партії Катрін Герінг-Екардт в інтерв'ю ЗМІ в понеділок, 10 червня, назвала подібну практику «збоченням суспільства споживання».

Ті товари, які не можна знову пустити в продаж, на думку Герінг-Екардт, слід віддавати безкоштовно – наприклад, в благодійні організації або в соціальні магазини, а сировину відправляти на переробку.

Економісти з університету Бамберга підрахували, що кожного року німецькі покупці відправляють назад в онлайн-магазини кожну шосту посилку. У минулому році через претензії до якості ними було повернуто приблизно 280 млн посилок (близько 500 млн товарів). В першу чергу, це взуття і одяг. Повертають також побутову техніку – пральні машини, кавові автомати – і мобільні телефони.

 «Після повернення багато товарів повністю знищуються. Мова в цьому випадку йде про нові і абсолютно працюючі речі – в гіршому випадку, вони трохи подряпані в одному місці», – обурюється Катрін Герінг-Екардт. Повернення товарів, за її словами, означає також додаткове навантаження на транспорт, що негативно позначається на довкіллі.

За даними вчених, онлайн-магазини знищують близько 4% повернутих товарів. 79%вони знову продають по початковій ціні, 13% – за зниженими цінами, а ще 3% продають в промислову переробку або жертвують благодійним організаціям.

Раніше Amazon повідомив, що його співробітники ретельно перевіряють кожну повернену посилку, і якщо якість і зовнішній вигляд товарів не постраждали, їх упаковують заново і продають по первинній ціною. В Amazon також додали, що з 2013 року компанія направила пожертвування більш ніж в тисячу соціальних установ в якості подарунків.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті