НБУ створив підрозділ для захисту прав споживачів
Регулятор у зв'язку із затримкою прийняття закону про захист фінансових послуг створив спеціальний підрозділ

Національний банк України (НБУ) вважає своїм першочерговим завданням посилення захисту споживачів фінансових послуг та у зв'язку з затримкою прийняття закону про захист фінансових послуг створив спеціальний підрозділ для цього. Про це з посиланням на слова голови НБУ Якова Смолія пише Інтерфакс-Україна.
«Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг та створює спеціальний підрозділ, який буде займатися цими питаннями», – заявив він.
Смолій зазначив, що в Нацбанку дуже сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, що закріплена на законодавчому рівні, однак парламент вирішив інакше.
«Однак це не привід залишати людей наодинці з їхніми проблемами з банками і небанківськими фінустановами», – підкреслив глава центробанку.
За його словами, перш за все це дозволить врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.
Смолій також повідомив, що центробанк розробив стратегію фінансової грамотності.
У НБУ буде створено окремий підрозділ, що займатиметься саме зверненнями громадян, а також запущено Call-center і єдиний центр прийому громадян, щоб вони могли оперативно отримувати відповіді на свої питання.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].