Facebook, Google та Twitter створять робочу групу для боротьби з сумнівним контентом
Група проведе своє перше засідання вже завтра

Соціальні медіаплатформи Facebook, Google і Twitter спільно з найбільшими світовими рекламодавцями і брендами об'єдналися для боротьби із сумнівним змістом в інтернеті, пише Financial Times.
«Facebook, Google і Twitter оголосили про спільну ініціативу з глобальними рекламними агентствами і брендами, спрямовану на «швидке підвищення цифрової безпеки», оскільки соцмережі нині піддаються все більшому контролю з боку регулюючих органів щодо поширення шкідливого контенту», – зазначає видання.
У вівторок компанії та рекламні агентства, в тому числі WPP, Publicis і Omnicom, і світові бренди, такі як Procter & Gamble та Unilever, заявили, що хочуть зробити більше для «боротьби з шкідливим і оманливим контентом». Вони згодні долучитися до розробки конкретного набору правил для захисту споживачів і брендів у мережі.
Перша зустріч об'єднаної групи відбудеться 19 червня. Учасники пообіцяли вести роботу прозоро і повідомляти про хід перемовин. Поки що не уточнюється, коли варто чекати конкретних рішень.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].