Сервіс, який розраховує інфляцію за цінниками товарів, запрошує приєднатися до збору даних

Сервіс, який розраховує інфляцію за цінниками товарів, запрошує приєднатися до збору даних

Щодня добровольці отримують списки товарів, які повинні сфотографувати

Сервіс, який розраховує інфляцію за цінниками товарів, запрошує приєднатися до збору даних
фото Shutterstock

Стартап Premise збирає дані про країни, що розвиваються, за допомогою тисяч добровольців, які отримують винагороду за знімки, а інформацію використовують хедж-фонди та інвестиційні компанії для оцінки ризиків, пише vc.ru.

Premise розробив мобільний додаток, його може скачати користувач з країн, що розвиваються, і приєднатися до програми збору даних.

Щодня добровольці отримують списки товарів, які повинні сфотографувати з цінниками в магазинах і на ринках. Також у Premise є завдання, в яких потрібно заповнювати опитувальні бланки.

За кожне доручення добровольці отримують бали, які конвертуються в реальні гроші. На одному зображенні або заповненій картці можна заробити від 10 до 40 центів залежно від складності завдання.

Основний продукт Premise – аналітична платформа, яка обробляє дані й передає інформацію своїм клієнтам. У їх числі виробники товарів, інвестиційні компанії, хедж-фонди і фонди прямих інвестицій.

Сервіс дозволяє компаніям відстежувати економічні умови в різних містах країн, що розвиваються, в режимі реального часу. Засновники стартапу називають свій продукт «економічним моніторингом наступного покоління».

Головне завдання Premise – допомогти приватним компаніям і державним організаціям вимірювати ризики, динаміку купівельних можливостей, попиту і ціноутворення, йдеться на сайті стартапу.

Засновники компанії – підприємці з Кремнієвої долини Девід Солоффом і Джозеф Райзенгер, що мають досвід в галузях фінансів та інвестаналітики.

За даними Bloomberg, спочатку Premise мав збирати відомості тільки в групі БРІКС (Бразилія, Росія, Індія, Китай і ПАР), але Солоффом також побачив потенціал свого бізнесу в слабкорозвинених країнах Африки.

«Ми хотіли зосередитися на економіках, які були найбільш динамічні, дивні, цікаві і при цьому найбільш важкі для розуміння», – зазначає Девід Солоффом.

В середині жовтня 2013 року Premise офіційно запустився, а першим клієнтом стартапу стало агентство Bloomberg. Воно транслювало на свої термінали дані від Premise з п'яти країн в Південній Америці, Азії та Африці. Клієнти Bloomberg отримували інформацію про волатильності цін на злакові та молочні продукти, напої, солодощі, масло і яйця.

Вартість послуг Premise – $1500 за кожну країну, по якій зібрані дані. Але освітні й громадські організації можуть отримати їх безкоштовно.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло