Австралійський регулятор подав до суду на Samsung за рекламу водонепроникних Galaxy

Австралійський регулятор подав до суду на Samsung за рекламу водонепроникних Galaxy

Насправді реклама вводить в оману, бо телефони зазнають шкідливого впливу води

Австралійський регулятор подав до суду на Samsung за рекламу водонепроникних Galaxy
фото pixabay.com

Австралійська комісія з питань конкуренції та захисту споживачів (ACCC) подала в суд на місцевий підрозділ Samsung Electronics за можливе введення в оману споживачів рекламою водонепроникних смартфонів Galaxy, в якій стверджується, що пристрої придатні для використання в басейнах і під час занять серфінгом, передає Reuters.

Найбільший у світі виробник смартфонів не знав або недостатньо добре перевірив наслідки впливу на свої телефони прісної або морської води, при цьому в рекламі показана можливість їх повного занурення, йдеться в позові комісії.

Позов став першим з боку великого регулятора і може призвести до багатомільйонних штрафів. Він ґрунтується на більш ніж 300 рекламних матеріалах, в яких Samsung продемонструвала використання Galaxy на дні басейнів і в океані.

«АССС вважає, що реклама Samsung містить неправдиву і оманливу інформацію про те, що телефони Galaxy можна використовувати або піддавати впливу будь-якої води... тоді як на ділі це не так», – йдеться в заяві голови АССС Рода Сімса.

Samsung повідомила, що реклама відповідає австралійському законодавству і що компанія буде захищати свої інтереси в суді.

Заяви Samsung про водонепроникність піддалися ретельному вивченню ще в 2016 році, коли впливовий американський журнал Consumer Reports повідомив, що телефон Galaxy S7, який в рекламі занурюють в акваріум, не пройшов випробування водою.

Компанія пояснила це виробничим дефектом невеликої кількості телефонів, який незабаром було усунуто. Але клієнти продовжували повідомляти про проблеми, показують коментарі на форумах.

Деякі покупці пошкодили свої телефони, піддавши їх впливу води, але Samsung відмовилася виконувати гарантійні зобов'язання, сказано в позові ACCC.

«Ми вважаємо, що реклама Samsung позбавила споживачів права на інформований вибір і дала Samsung несправедливу конкурентну перевагу», – сказав Сімс.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло