Австралійський регулятор подав до суду на Samsung за рекламу водонепроникних Galaxy
Насправді реклама вводить в оману, бо телефони зазнають шкідливого впливу води

Австралійська комісія з питань конкуренції та захисту споживачів (ACCC) подала в суд на місцевий підрозділ Samsung Electronics за можливе введення в оману споживачів рекламою водонепроникних смартфонів Galaxy, в якій стверджується, що пристрої придатні для використання в басейнах і під час занять серфінгом, передає Reuters.
Найбільший у світі виробник смартфонів не знав або недостатньо добре перевірив наслідки впливу на свої телефони прісної або морської води, при цьому в рекламі показана можливість їх повного занурення, йдеться в позові комісії.
Позов став першим з боку великого регулятора і може призвести до багатомільйонних штрафів. Він ґрунтується на більш ніж 300 рекламних матеріалах, в яких Samsung продемонструвала використання Galaxy на дні басейнів і в океані.
«АССС вважає, що реклама Samsung містить неправдиву і оманливу інформацію про те, що телефони Galaxy можна використовувати або піддавати впливу будь-якої води... тоді як на ділі це не так», – йдеться в заяві голови АССС Рода Сімса.
Samsung повідомила, що реклама відповідає австралійському законодавству і що компанія буде захищати свої інтереси в суді.
Заяви Samsung про водонепроникність піддалися ретельному вивченню ще в 2016 році, коли впливовий американський журнал Consumer Reports повідомив, що телефон Galaxy S7, який в рекламі занурюють в акваріум, не пройшов випробування водою.
Компанія пояснила це виробничим дефектом невеликої кількості телефонів, який незабаром було усунуто. Але клієнти продовжували повідомляти про проблеми, показують коментарі на форумах.
Деякі покупці пошкодили свої телефони, піддавши їх впливу води, але Samsung відмовилася виконувати гарантійні зобов'язання, сказано в позові ACCC.
«Ми вважаємо, що реклама Samsung позбавила споживачів права на інформований вибір і дала Samsung несправедливу конкурентну перевагу», – сказав Сімс.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].