Нідерландська авіакомпанія KLM закликає літати в літаках якомога менше
Компанія пояснює клієнтам, наскільки польоти шкідливі для навколишнього середовища.

Авіакомпанія Нідерландів KLM Royal Dutch Airlines запустила інформаційну кампанію Fly Responsibly, в якій закликає клієнтів рідше літати на літаках заради скорочення викидів СО2 в атмосферу – так званого вуглецевого сліду. Про це пише видання Quartz, на яке посилається vc.ru.
У відеоролику користувачам ставлять три питання: «Чи справді вам так потрібно провести цю зустріч віч-на-віч?», «Чи могли б ви дістатися до місця призначення поїздом?» і «Як ви можете скоротити свій вуглецевий слід?»
Авіакомпанія пропонує клієнтам приєднатися до програми Co2zero, в рамках якої KLM компенсує вуглецевий слід, висаджуючи ліси в Панамі. Для цього при бронюванні авіаквитка потрібно доплатити близько 8 євро.
За даними Міжнародної ради з чистого транспорту, KLM входить в трійку авіакомпаній, які використовують паливо найбільш ефективно. Це в тому числі пов'язано з плануванням пасажирського салону, відзначає видання. На перших двох місцях у рейтингу розмістилися норвезька і шведська авіакомпанії.
Авіаперельоти створюють до 2,5% від усіх викидів шкідливих речовин, тому люди, що піклуються про екологію, все рідше вибирають такий спосіб переміщення, пише Quartz. На початку літа 2019 року французька влада закликала ЄС знову запровадити податок на реактивне паливо, щоб стимулювати авіакомпанії скорочувати викиди вуглецю.
Нагадаємо, Qatar Airways очолила глобальний рейтинг авіакомпаній World Airline Awards 2019.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].