Johnson&Johnson різко збільшила прибуток в II кварталі, незважаючи на скорочення виручки

Johnson&Johnson різко збільшила прибуток в II кварталі, незважаючи на скорочення виручки

Квартальний прибуток компанії зріс на понад 40%

Johnson&Johnson різко збільшила прибуток в II кварталі, незважаючи на скорочення виручки
фото www.flickr.com/photos/jeepersmedia

Американська Johnson&Johnson (J&J), найбільший світовий виробник товарів для здоров'я, збільшила прибуток більш ніж на 40% у другому кварталі 2019 року, незважаючи на незначне зниження виручки. Про це повідомляє «Інтерфакс».

Крім того, компанія поліпшила прогноз виручки на 2019 рік в цілому, завдяки чому її акції в ході попередніх торгів у вівторок дорожчають на 0,4%.

Чистий прибуток в квітні-червні склала $5,607 млрд, або $2,08 у розрахунку на акцію, у порівнянні з $3,954 млрд, або $1,45 на акцію, за аналогічний період минулого року.

Без урахування разових факторів прибуток J&J склав $2,58 на акцію, збільшившись на 23% в річному вираженні.

Виручка компанії опустилася на 1,3%, до $20,56 млрд. Виручка в США зменшилася на 2,2%, в інших країнах показник знизився на 0,3%. Органічне зростання виручки по всьому світу в квітні-червні склало 3,9%.

Аналітики, опитані FactSet, в середньому прогнозували скоригований прибуток J&J на ​​рівні $2,46 на акцію при виручці в $20,29 млрд.

Продажі споживчих товарів медичного призначення збільшилися в другому кварталі на 1,2%, до $3,54 млрд, у фармацевтичному підрозділі зафіксовано зростання на 1,7%, до $10,53 млрд. Тим часом продажі медичних пристроїв впали на 6,9%, до $6,49 млрд.

У 2019 J&J чекає виручку в діапазоні від $80,8 млрд до $81,6 млрд проти прогнозованих раніше $80,4-81,2 млрд. Прогноз скоригованої виручки залишений на рівні $8,53-8,63 на акцію.

З початку року капіталізація Johnson&Johnson виросла на 4,4%, до $357,7 млрд. Індекс S&P 500 за цей період підскочив на 20,2%.

Як повідомлялося, в березні суд Каліфорнії зобов’язав Johnson&Johnson виплатити $29 млн жінці, яка звернулася з позовом, де заявила, що використання продукції компанії призвело до появи в неї раку. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло