Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам понад 105 млн грн
Під час проведення перевірок суб’єктів господарювання порушення встановлено у 71,3 % з них

Внаслідок перевірки низки суб’єктів господарювання Держпродспоживслужба зобов'язала повернути 105,5 млн грн споживачам. Про це повідомляє прес-служба Кабміну.
Фахівці Держпродспоживслужби впродовж І півріччя 2019 року здійснили 227 планових та 107 позапланових перевірок суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
За результатами проведених перевірок прийнято 151 рішення про застосування до суб’єктів господарювання адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 6,6 млн грн та 129 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності шляхом накладання штрафів на загальну суму 31 400 грн.
Крім того, складено 170 приписів щодо усунення порушень під час формування, встановлення, застосування державних регульованих цін/тарифів та приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідно до прийнятих приписів та рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій зобов’язано повернути кошти споживачам на загальну суму 105,5 млн грн, з яких 90,5 млн грн – сума коштів, яку зобов’язано повернути споживачам Києва за результатами 8 планових перевірок комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд Києва.
При цьому внаслідок зменшення розмірів планованих та затверджених тарифів на житлово-комунальні та інші види послуг, а також приведення цін на фармацевтичному ринку до економічно обґрунтованого рівня, в І півріччі 2019 року Держпродспоживслужбою попереджено обрахування споживачів у розрахунку на річні обсяги надання послуг на загальну суму 32,3 млн грн.
Під час проведення перевірок порушення встановлено в 238 випадках, що становить 71,3 % загальної кількості.
Також протягом звітного періоду попереджено необґрунтоване фінансування з бюджету на виплати пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги у сумі 5,3 млн грн.
Так, з метою створення ефективної системи забезпечення цінової стабільності та стримування інфляційних процесів у країні, Держпродспоживслужба вживає заходи щодо запобігання порушенням у сфері ціноутворення, забезпечення встановлення економічно обґрунтованих цін та недопущення їх безпідставного зростання на споживчому ринку.
Детільніше про позицію регулятора щодо комунальних платежів та боргів за ЖКП читайте у матеріалі Mind «Погляд згори: що думає нацрегулятор про борги населення за ЖКП».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].