Власники електрокарів в КНР зможуть продавати енергію за потрійною ціною

Власники електрокарів в КНР зможуть продавати енергію за потрійною ціною

Компанія Evergrande розробляє схему, яка дозволить це зробити завдяки хитрому тарифному регулюванню

Власники електрокарів в КНР зможуть продавати енергію за потрійною ціною
фото www.flickr.com/photos/60171135@N07

Китайська компанія Evergrande Group займається розробкою нової схему зарядки для електромобілів, яка дозволить їх власникам не витрачати на це гроші, а заробляти. Щоправда, не завдяки новій технології, а в основному через хитромудрого тарифного регулювання. Про це повідомляє «Хайтек+» із посиланням на Bloomberg.

Як зазначається, в Китаї склалася унікальна ситуація: більшість зарядних станцій працюють по промисловим тарифами і до того ж їх явно недостатньо з урахуванням амбітних планів електрифікації.

Evergrande – це зовсім не технологічний стартап, від якого можна було б очікувати таких рішень. Це один з найбільших китайських забудовників. І для реалізації нової ідеї компанія створила спільне підприємство з енергокомпанією State Grid Corp.

Схема проста, але щоб реалізувати її, як раз і знадобляться величезні ресурси двох корпорацій.

У Китаї тарифи на громадських зарядних станціях через інше оподаткування є приблизно в три рази вищими, ніж якби власники електрокарів підзаряджались  від побутової розетки. Але «приватних розеток» гостро не вистачає. І Evergrande збирається це виправити, встановлюючи розетки для зарядки електрокарів у всіх своїх нових проектах. Мова йде не тільки про будинки, а й цілі квартали – де «заправити» електромобіль можна буде за побутового тарифом.

Але це лише перша частина комбінації. Спільно зі State Grid буде розроблена система підключення EV-автомобілів до мережі, щоб вони могли віддавати накопичену енергію і заробляти на цьому. Evergrande планує самостійно збирати електромобілі, які підтримують такий енергообмін  з червня 2020 року.

Як зазначає видання, ідея перетворити мільйони електромобілів в накопичувачі з продажу електрики не нова – зокрема, такий підхід тестують Ford Motor і BMW. Але міць китайських корпорацій і масштаб національного ринку можуть серйозно наблизити реалізацію ідеї на практиці.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті