Банк NatWest тестує послугу банківських операцій через голосового помічника Google Assistant
Банкінг можна буде здійснювати через розумну колонку Google Home або смартфон

Британський банк NatWest (National Westminster Bank) тестує голосовий банкінг, який дозволить його клієнтам здійснювати різні банківські операції через голосового помічника Google Assistant. Про це повідомила прес-служба банку, на яку посилається The Guardian.
В тестуванні, яке триватиме 3 місяці, візьмуть участь близько 500 клієнтів банку.
«В пілотній версії системи буде використовуватися інноваційна голосова технологія, що дозволяє клієнтам здійснювати банківські операції через Google-помічник на розумній колонці Google Home або смартфоні», – розповіли в прес-службі банку.
Спочатку користувачі зможуть здійснити тільки вісім дій, наприклад, дізнатися про баланс, даних про останні транзакції і відкладені операції. Відповіді будуть надходити від банку в усній формі, а при запиті з телефону – також з'являтися на екрані.
NatWest обіцяє, що в майбутньому клієнти зможуть здійснювати за допомогою голосового помічника багато інших операцій – переказувати гроші, оплачувати рахунки та ін.
Для доступу до рахунку клієнтам банку потрібно буде вимовити дві цифри з нового чотиризначного пароля, що відрізняється від PIN-коду карти і діє тільки для голосових операцій з рахунком.
У NatWest пообіцяли, що Google не буде зберігати дані про паролі користувачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].