Обсяг медійної інтернет-реклами за перше півріччя 2019 року склав 1,9 млрд грн

Обсяг медійної інтернет-реклами за перше півріччя 2019 року склав 1,9 млрд грн

Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами склала 61,41%

Обсяг медійної інтернет-реклами за перше півріччя 2019 року склав 1,9 млрд грн
Фото: pixabay.com

Обсяг медійної інтернет-реклами в Україні за перше півріччя 2019 року склав 1,9 млрд грн. Це на 82% більше аналогічного показника за перше півріччя 2018 року. Про це йдеться у даних Інтернет Асоціації України.

Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами склала 61,41%. 

Також в рамках дослідження було визначено частки видів медійної інтернет-реклами, що розподілилась наступним чином:

  • банерна реклама – 34%;
  • in-stream video (реклама у відеоплеєрі: pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 41%;
  • in-page video (content-roll) – 11%;
  • нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish та screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці та інші схожі прояви) – 9%;
  • спонсорство – 5%.

Частки мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті склали:

  • банерної реклами – 20,7%;
  •  in-stream video – 22,0%;
  •  in-page video – 0,7%;
  •  інші нестандартні рішення – 2,5%;
  •  спонсорство – 1,1%.

Підсумкова частка мобільної медійної реклами склала 47%.

Також у результаті дослідження була визначена частка Programmatic розміщень, яка склала зі сторони агенцій 34,6% та 50,8% зі сторони видавців. 

У вказаний період частка соціальних медіа та месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та інші) склала 36,54%. 

У дослідженні взяли участь наступні рекламні агенції: ADINDEX, AdWork, Dentsu Aegis Network Ukraine, DIEVO, Havas Digital, Maxus Sigma, MediaHead, Netpeak, newage., Publicis One, razom communications, TMGU, WebPromo.

А також представники найбільших інтернет-майданчиків, холдингів та сейлз-хаусів: 1+1, Adpartner, Edipresse Media, FISH, Go2Ne, Online.ua, Programmatic Media Group, RBC, RIA, Rontar, RST, StarLight Digital Sales, Treeum, Ukr.net, UMH, Автоцентр, Люкс (24 канал), Новое время, Обозреватель.

Предметом дослідження став обсяг коштів, який був направлений рекламодавцями на розміщення медійної інтернет-реклами з таргетуванням на українську інтернет-аудиторію. Методика дослідження створена на перехресному аналізі даних, отриманих від рекламних агенцій, видавців та сейлз-хаусів. 

Нагадаємо: Twitter оновила рекламну політику і заборонила рекламу від новинних медіакомпаній, підконтрольних державам.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло