У Києві з 1 листопада припиниться продаж паперових квитків для наземного транспорту
Столиця продовжує реалізувати проект е-квитка

У Києві з 1 листопада планується припинити продаж паперових квитків у наземному транспорті, у метрополітені – жетонів та зелених безконтактних карток. Як передає кореспондент УНІАН, про це журналістам повідомив директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров, коментуючи стан та етапи впровадження єдиного електронного квитка у Києві.
«В наших планах з 1 листопада у наземному громадському транспорті – ми відмовляємося повністю від паперових квитків, тобто від квитків. Тільки електронний квиток буде або картка киянина для пільговиків. У підземному транспорті всі станції метрополітену будуть приймати електронну картку, і всі станції будуть подавати тільки електронні картки. З 1 листопада у підземному транспорті ще будуть користуватись зеленими картками та жетонами, але вони будуть поступово виводитись. Тобто, з 1 листопада ми плануємо дати можливість пасажирам повністю скористатися е-квитком», – сказав Назаров.
За його даними, на обладнання для наземного транспорту для впровадження електронного квитка витрачено близько 360 млн грн, у Київському метрополітені на переобладнання було витрачено близько 5 млн, а на закупівлю програмно-технічних комплексів (терміналів) витратили 60 млн грн.
Він повідомив, що наразі ведуться переговори з приватними перевізниками, які працюють на маршрутах столиці, щодо їх долучення до проекту електронного квитка.
«Зараз два приватних перевізників долучились. Ми тестуємо шість маршрутів», – повідомив Назаров і зазначив, що після тестування перевізники будуть приймати рішення, як їм переходити на електронний квиток.
Також він повідомив, що кондукторів у наземному транспорті з 1 листопада не буде, оскільки не буде паперових квитків. За його словами, кондукторів перепрофілюють на контролерів, які перевірятимуть оплату переїзду за допомогою спеціальних пристроїв.
Крім того, він додав, що з 1 листопада передбачається, що кияни зможуть сплачувати за проїзд у наземному транспорті за допомогою звичайної банківської картки. На сьогодні банківська картка тестується у системі.
Нагадаємо: у квітні цього року КП «Київський метрополітен» анонсував виведення з обігу жетонів з 1 листопада цього року.
«Останній день користування – 31 жовтня. Далі – тільки електронні засоби оплати», йдеться в повідомленні.
Як повідомлялось, вранці 29 серпня стався збій у роботі системи продажу Kyiv Smart Card на станціях метрополітену, було відновлено продаж і поповнення картки метро, жетона для разової поїздки. Прес-служба КП «Київський метрополітен» заявила, що проблему було усунуто вже через годину.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].