Xiaomi за 4 роки вийшла на 80 ринків, але досі не змогла вийти на ринок США

Xiaomi за 4 роки вийшла на 80 ринків, але досі не змогла вийти на ринок США

Причиною цього стала торгова напруженість між США і Китаєм

Xiaomi за 4 роки вийшла на 80 ринків, але досі не змогла вийти на ринок США
фото DR

За останні чотири роки китайський виробник смартфонів Xiaomi вийшов на більш ніж 80 ринків, повідомляє CNBC, на яке посилається DailyComm.

Xiaomi почала продавати пристрої за межами Китаю в 2015 році. Першим закордонним ринком для компанії стала Бразилія. На сьогодні у Xiaomi налічується понад 1000 торгових точок у різних містах світу, серед яких – Мехіко, Дубай і Лондон. При цьому близько 40% виручки виробника, як і раніше, припадає на китайський ринок.

За першу половину 2019 року Xiaomi реалізувала по всьому світу понад 60 млн смартфонів. Виручка компанії в січні-червні виявилася на 20% вищою, ніж минулого року, і досягла $13,53 млрд.

Xiaomi мала намір вийти на американський ринок в 2019 році, але плани були відкладені через зростання торгової напруженості між США і Китаєм.

«Я думаю, що ринок США, без сумніву, є найважливішим ринком для всіх, – зазначив старший віце-президент і глава міжнародного бізнесу Xiaomi Сян Ван. – Ми ще дуже-дуже молоді. Наша проблема полягає в одній з найбільших проблем в світі – ресурси. Ринок США сильно відрізняється від інших».

Також зазначається, що Xiaomi була змушена тимчасово покинути бразильський ринок через економічну нестабільність в регіоні.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло