Xiaomi за 4 роки вийшла на 80 ринків, але досі не змогла вийти на ринок США
Причиною цього стала торгова напруженість між США і Китаєм

За останні чотири роки китайський виробник смартфонів Xiaomi вийшов на більш ніж 80 ринків, повідомляє CNBC, на яке посилається DailyComm.
Xiaomi почала продавати пристрої за межами Китаю в 2015 році. Першим закордонним ринком для компанії стала Бразилія. На сьогодні у Xiaomi налічується понад 1000 торгових точок у різних містах світу, серед яких – Мехіко, Дубай і Лондон. При цьому близько 40% виручки виробника, як і раніше, припадає на китайський ринок.
За першу половину 2019 року Xiaomi реалізувала по всьому світу понад 60 млн смартфонів. Виручка компанії в січні-червні виявилася на 20% вищою, ніж минулого року, і досягла $13,53 млрд.
Xiaomi мала намір вийти на американський ринок в 2019 році, але плани були відкладені через зростання торгової напруженості між США і Китаєм.
«Я думаю, що ринок США, без сумніву, є найважливішим ринком для всіх, – зазначив старший віце-президент і глава міжнародного бізнесу Xiaomi Сян Ван. – Ми ще дуже-дуже молоді. Наша проблема полягає в одній з найбільших проблем в світі – ресурси. Ринок США сильно відрізняється від інших».
Також зазначається, що Xiaomi була змушена тимчасово покинути бразильський ринок через економічну нестабільність в регіоні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].