Daimler більше не займатиметься розробкою двигунів внутрішнього згорання

Daimler більше не займатиметься розробкою двигунів внутрішнього згорання

Усі сили будуть зосереджені на створення електричних силових агрегатів

Daimler більше не займатиметься розробкою двигунів внутрішнього згорання
фото www.flickr.com/photos/keule2

Керівник відділу розробок Daimler Маркус Шейфер заявив, що концерн припинив розробку нових моторів на традиційному паливі. Сімейство рядних шестициліндрових модульних двигунів M256 може виявитися останньою лінійкою ДВЗ. Виробник зосередиться на електрифікації модельного ряду. Про це повідомляє Hightech.Plus.

Примітно, тому що саме засновники Daimler – Готтліб Даймлер і Вільгельм Майбах – вважаються винахідниками сучасної схеми ДВЗ. За іронією, на початку 20-го століття вона витіснила саме електродвигуни – і потім домінувала протягом більш ніж сотні років.

Шейфер підкреслює, що відмова від бензину і дизеля буде поступовою. Наприклад, він не виключає, що інженери Daimler будуть допрацьовувати деякі компоненти нинішнього покоління двигунів.

Дата остаточного переходу на електрику також не названа.

В останні роки бензинові двигуни наблизилися до межі ефективності, а дизельні навіть переступили його – на жаль, лише завдяки скандальним налаштуванням, покликаним показати тестувальникам, що вони менше шкодять довкіллю, ніж насправді.

Тиск на індустрію зростає і завдяки законодавцям. Все більше країн встановлюють обмеження на продаж автомобілів з ДВЗ – зазвичай мова йде про терміни в районі 2040-2050 років. Але, наприклад, Ірландія, а також Швеція збираються повністю заборонити бензинові двигуни на нових авто з 2030 року. А в Норвегії електрокари вже зайняли половину ринку.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло