Daimler більше не займатиметься розробкою двигунів внутрішнього згорання
Усі сили будуть зосереджені на створення електричних силових агрегатів

Керівник відділу розробок Daimler Маркус Шейфер заявив, що концерн припинив розробку нових моторів на традиційному паливі. Сімейство рядних шестициліндрових модульних двигунів M256 може виявитися останньою лінійкою ДВЗ. Виробник зосередиться на електрифікації модельного ряду. Про це повідомляє Hightech.Plus.
Примітно, тому що саме засновники Daimler – Готтліб Даймлер і Вільгельм Майбах – вважаються винахідниками сучасної схеми ДВЗ. За іронією, на початку 20-го століття вона витіснила саме електродвигуни – і потім домінувала протягом більш ніж сотні років.
Шейфер підкреслює, що відмова від бензину і дизеля буде поступовою. Наприклад, він не виключає, що інженери Daimler будуть допрацьовувати деякі компоненти нинішнього покоління двигунів.
Дата остаточного переходу на електрику також не названа.
В останні роки бензинові двигуни наблизилися до межі ефективності, а дизельні навіть переступили його – на жаль, лише завдяки скандальним налаштуванням, покликаним показати тестувальникам, що вони менше шкодять довкіллю, ніж насправді.
Тиск на індустрію зростає і завдяки законодавцям. Все більше країн встановлюють обмеження на продаж автомобілів з ДВЗ – зазвичай мова йде про терміни в районі 2040-2050 років. Але, наприклад, Ірландія, а також Швеція збираються повністю заборонити бензинові двигуни на нових авто з 2030 року. А в Норвегії електрокари вже зайняли половину ринку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].