Мобільні оператори розглядають ініціативу НКРЗІ щодо прозорості надання послуг
«Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell згодні з логікою документа

«Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell згодні з логікою документа щодо прозорості у наданні послуг проте вважають, що є й ряд питань для обговорення. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Ми працюємо над документом. Однак, поки викликає здивування і занепокоєння пряме втручання регулятора і держави в господарську діяльність операторів, а саме, заборона включати в тарифні плани оплату контент-послуг», – повідомили в прес-службі lifecell.
Також там зазначили, що у оператора чимало тарифних планів, що включають в себе їх власні додсервіс, такі як fizy, телебачення та інше
У «Vodafone Україна» підкреслили, що компанія і сама зацікавлена в тому, щоб у абонентів виникало якомога менше питань до отримуваних послуг.
«Зараз аналізуємо законопроект з технічного боку – потрібно переконатися в тому, що нововведення будуть максимально безболісними для всіх сторін, але концептуально з логікою прозорості в наданні послуг ми згодні», – повідомили в «Vodafone Україна».
В той же час у «Київстарі» зазначили, що надають клієнтам всю необхідну інформацію про послуги, доступні до підключення, а механіка підключення базується на активних діях самого замовника.
Щодо пропозицій Національної комісії, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) в «Київстарі» відзначили, що проект змін до постанови Кабміну, запропонований держрегулятором, не є остаточним документом, і у телеком-ринку є визначений законодавством час на те, щоб внести свої правки і пропозиції.
«Київстар» уважно ставиться до роботи з компаніями, у яких наші клієнти замовляють інформаційно-розважальний контент. Ми добиваємося, щоб механізм замовлення був максимально прозорим і зрозумілим клієнтові», – відзначили у компанії.
Нагадаємо: НКРЗІ розробила проект змін до постанови Кабінету Міністрів «Про внесення змін до правил надання та отримання телекомунікаційних послуг».
Проектом також передбачено надання споживачу послуги доступу до контент-ресурсів «тільки при наявності коштів на його особовому рахунку» або досягнення граничної суми коштів, визначеної договором про надання телекомунікаційних послуг, а також заборона включення до тарифних планів послуги доступу до контент-ресурсів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].