Уряд не буде відновлювати авіасполучення з РФ – Криклій
Залізничне сполучення з Росією залишиться незмінним

Авіасполучення з Російською Федерацією уряд відновлювати не буде. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій у інтерв'ю Економічній правді.
«Поки що ця країна лишається агресором, ми в стані війни і не хочеться повторень МН17. Це просто небезпечно для українців. Мені здається, треба мати якийсь суїцидальний настрій, щоб запропонувати відновлення цього авіасполучення. Я вже не говорю про геополітичні речі», – зауважив Криклій.
Він також відмітив, що від залізничного сполучення з Росією відмовлятися не вигідно.
«Якщо говорити політично, то звісно, що можна було б знову-таки заблокувати. Озвучу кілька цифр. Для прикладу, за 8 місяців 2019 року перевезено 7,7 млн тонн вантажів, які прямували транзитом і проїзна оплата становила 3,5 млрд грн», – сказав Криклій.
Що ж стосується пасажирських рейсів, то вони одні з небагатьох, які є прибутковими.
«Більше того, у нас небагато сполучення. Ми просто створимо, напевно, додаткові перешкоди для громадян, які все одно вимушені їздити туди з різних причин. Так вони будуть їздити через Білорусь. Ми й так для економіки Білорусі вже гарні умови створили», – прокоментував міністр.
Окрім того, міністр інфраструктури прокоментував компенсацію українським авіакомпаніям за обліт території Росії.
«Фактично йдеться про дотації з бюджету, про компенсації авіакомпаніям, які не можуть припинити перевезення пасажирів, тому що тут, серед іншого, є соціальний аспект, але вони втрачають прибутки через війну. Що стосується міжнародних перевезень і саме в частині Росії, знову ж таки, питання чутливе, його треба дуже обережно вивчати. Тому що будь-яка компенсація відбувається, навіть соціальні компоненти, за рахунок бюджету. В діючому бюджеті це не закладалося. Тому воно апріорі не може бути. Треба ж розуміти, що бюджет – це такий великий пиріг, де у вас половина пирога, а людей, бажаючих його з'їсти, на 10 пирогів. Тому ви не можете всім все компенсувати. Тому що потім інші захочуть щось компенсувати. Але створювати стимули точно можна», – розповів Криклій.
За словами міністра, якщо буде розуміло, що відбувається такий ріст авіації і авіаперевезень, в тому числі, міжнародних, як зараз – в середньому 20% на рік, то можна переглянути тарифну політику по аеронавігації, тарифну політику по аеропортовим зборам.
За рахунок зростання можна зменшувати вартість, і тоді буде ще більше авіаперевезень, і авіакомпанії від цього виграють, і самі аеропорти теж від цього не програють, тому що вони за рахунок зростання будуть все це компенсувати собі.
Раніше повідомлялося, що Україна та Узбекистан відновили авіасполучення.
Нагадаємо: ще до призначення міністром Криклій наголошував, що уряд планує приділити увагу розвитку малої авіації.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].