Apple буде показувати свої фільми в кінотеатрах

Apple буде показувати свої фільми в кінотеатрах

Компанія вибрала тактику спочатку здійснити прокат фільму, і вже потім викласти на свій сервіс

Apple буде показувати свої фільми в кінотеатрах
фото Shutterstock

Apple вирішила показувати власні фільми спочатку в кінотеатрах, а потім – у своєму стрімінговому сервісі, щоб уникнути критики голлівудських режисерів і продюсерів, з якою після «Оскара» зіткнувся її головний конкурент Netflix, пише Forbes з посиланням на The Wall Street Journal.

Джерела видання стверджують, що в такий спосіб компанія сподівається залучити більше відомих режисерів і продюсерів до своїх проектів. Apple вже обговорювала це питання з прокатниками і найняла консультантом колишнього топ-менеджера IMAX Грега Фостера.

Одним з перших релізів Apple в кінотеатрах може стати фільм Софії Копполи «На скелях» (On the Rocks), в якому знімається в тому числі Білл Мюррей. Компанія виробляє його спільно зі студією A24, відомою роботою над «Місячним світлом» (Moonlight), який отримав «Оскар» за найкращий фільм в 2017 році. Спочатку фільм представлять на одному з престижних кінофестивалів, наприклад у Каннах, а в прокат випустять в середині 2020 року, кажуть співрозмовники WSJ.

Apple хоче вибудувати більш м'які відносини з Голлівудом, ніж Netflix. Він теж випускав свої повнометражні фільми в кінотеатрі, але робив це одночасно з розміщенням їх на сайті. Прокатники з цим не згодні: вони зазвичай наполягають, щоб фільми не з'являлися онлайн близько трьох місяців після прем'єри. Наприклад, не вдалося досягти консенсусу в переговорах про прокат нового фільму Мартіна Скорсезе «Ірландець».

Стратегія Netflix викликала невдоволення у режисера Стівена Спілберга. На останній церемонії «Оскар» три нагороди взяв фільм Netflix «Рома» режисера Альфонсо Куарона. Спілберг заявив, що фільми стрімінгових сервісів несправедливо конкурують з картинами традиційних кіностудій. Netflix на це відповів, що люди, які не можуть дозволити собі похід в кінотеатр, теж повинні мати доступ до фільмів.

Підхід Apple більше схожий на Amazon, який випускає кіно з 2015 року, відзначає WSJ. Наприклад, фільм «Манчестер біля моря» йшов у кінотеатрах близько трьох місяців, перш ніж стати доступним онлайн. Apple більше цікавить престижність прокату в кінотеатрах, ніж прибутки, вказують джерела газети.

Нагадаємо, сервіс Apple TV+ запуститься більш ніж у 100 країнах 1 листопада.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло