Twitter визнала, що передала рекламодавцям персональні дані користувачів
Яка кількість користувачів постраждала наразі не відомо

Соціальна мережа Twitter заявила, що випадково передала особисті дані користувачів рекламодавців для показу таргетованої реклами. Про це повідомляє TechCrunch.
Зокрема мова йде про номери телефонів та адреси електронної пошти, які користувачі надали соціальній мережі для двохфакторної аутентифікації в своїх облікових записах.
Наразі в компанії не можуть назвати скільки людей постраждало.
Проблема, як повідомляється, виникла через спеціалізовану програму для аудиторії, яка дозволяє компаніям орієнтувати рекламні оголошення на свої власні маркетингові списки, такі як номера телефонів та адреси електронної пошти. Але у Twitter виявили, що маркетингові списки рекламодавців співпали з даним про користувачів соцмережі.
Минулого року в аналогічну ситуацію потрапила і Facebook. Тоді Федеральна торгова комісія оштрафувала соцмережу на $5 млрд, також компанії заборонили використовувати отримані телефонні номери для створення двохфакторної реклами.
Twitter, своєю чергою, заявила, що націлювання реклами було «помилкою», і принесла вибачення.
Нагадаємо: нещодавно хакерам вдалось зламали мікроблог Twitter генерального директора і одного із засновників цієї соцмережі Джека Дорсі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].