Через американські санкції 3% світового нафтового танкерного флоту пішло з ринку

Через американські санкції 3% світового нафтового танкерного флоту пішло з ринку

Це призвело до стрімкого зростання фрахтових ставок і, відповідно, вартості доставки сировини

Через американські санкції 3% світового нафтового танкерного флоту пішло з ринку
фото www.flickr.com/photos/volvob12b/16049787117

Санкції США зачепили світовий нафтовий флот, оскільки у зв’язку із ними трейдери почали уникати майже 300 танкерів. Про це повідомляє Reuters.

Згідно з даними галузевих джерел та Refinitiv Eikon, це призвело до того, що приблизно 3% світового нафтового танкерного флоту пішло з ринку, що, своєю чергою, призвело до різкого збільшення ставок на безпечні танкери для відправки нафти, особливо в Азію.

«Фрахтові ставки ростуть, і люди дуже нервують через вартість доставки», – сказав один з трейлерів сирої нафти в Азії.

Unipec (торговий підрозділ китайської Sinopec), швейцарський трейдер Trafigura , нафтова фірма Equinor , американська Exxon Mobil  уникають 250 танкерів для перевезення сирої нафти і нафтопродуктів, які перевозили венесуельську нафту в минулому році.

Нафтові компанії також уникають 43 нафтових танкерів, які належать COSCO Shipping Tanker (Далянь) після того, як США минулого місяця ввели санкції проти двох одиниць китайського суднохідного гіганту COSCO за транспортування іранської нафти.

COSCO Dalian також володіє 3% світового флоту дуже великих перевізників сирої нафти, і відсутність його суден стала ключових фактором для ставок фрахтування супертанкерів, які щоденно досягають нових максимумів протягом останніх двох тижнів, говорять трейдери і маклери.  

Нагадаємо: минулого місяця Сполучені Штати ввели нові санкції, спрямовані на припинення експорту венесуельської нафти на Кубу. Штрафні заходи прийняті проти чотирьох зареєстрованих на Кіпрі і в Панамі судноплавних компаній.

Тоді ж стало відомо, що експорт венесуельської нафти зіштовхнувся із новою проблемою – нестачею суден, готових транспортувати сировину, видобуту в країні. Власники суден уникають транспортування венесуельської нафти через страх підпасти під санкції і втратити страхове покриття на своїх суднах.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло