Facebook використовувала дані користувачів, щоб тиснути на конкурентів
Своїм партнерам соцмережа навпаки надавала повний доступ до даних

Facebook тиснув на конкурентів і заохочував партнерів за допомогою користувацьких даних, передає канал NBC News, на який посилається Коммерсант. До такого висновку телеканал прийшов при вивченні 7 тисяч сторінок витоку даних Facebook. Більше половини з них – внутрішні повідомлення пошти, 1200 документів позначено словами «строго конфіденційно».
Телеканал має дані в основному за період 2011-2015 років. Вони показують, що президент Facebook Марк Цукерберг разом з керівництвом компанії використовували, наприклад, інформацію про друзів користувачів, їхні стосунки, а також фотографії в якості впливу на інші компанії.
Партнерів на зразок компанії Amazon Facebook заохочував, надаючи преференційний доступ до даних користувачів. Телеканал повідомляє, що Amazon направляла гроші на рекламу в Facebook.
Своїх конкурентів соцмережа, навпаки, позбавляла доступу до даних, повідомляє NBC. Так, його не надали компанії MessageMe, яка ставала дедалі популярнішою і могла стати конкурентом соцмережі.
Facebook планував публічно пояснити ці заходи бажанням захистити конфіденційність користувачів, стверджує телеканал з посиланням на документи.
Нагадаємо, сценарист фільму «Соціальна мережа» розчарувався в Цукербергу і хотів би змінити сценарій.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].