Жінки в Японії запустили флешмоб через заборону носити на роботі окуляри

Жінки в Японії запустили флешмоб через заборону носити на роботі окуляри

В Японії діють суворі стандарти краси, але, на жаль, тільки щодо жінок

Жінки в Японії запустили флешмоб через заборону носити на роботі окуляри
twitter @Sam_English365

Японські користувачки соцмережею Twitter запустили хештег, що позначає заборону носіння окулярів на робочому місці. Роботодавці вимагають від співробітниць, які мають проблеми із зором, носити контактні лінзи, керуючись діючими в японському суспільстві стандартами краси, пише Forbes.

Хештег «заборона на окуляри» став популярним в соціальних мережах в Японії цього тижня після того, як телеканал Nippon показав сюжет про компанії, які вимагають від співробітниць з короткозорістю або далекозорістю носити на робочому місці контактні лінзи замість окулярів.

Деякі японки почали публікувати в Twitter фотографії своїх окулярів або себе в окулярах. Один з твітів, що засуджує заборону, зібрав майже 25 000 ретвітів.

У сюжеті телеканалу роботодавці по-різному пояснювали заборону окулярів на роботі для жінок. Наприклад, авіакомпанія послалася на міркування безпеки, а косметична компанія – на те, що через окуляри клієнтам складно розгледіти макіяж представниці фірми. Представники ресторанів традиційної японської кухні пояснили, що окуляри не поєднуються з традиційним вбранням, а ритейлери заявили, що продавщиці в окулярах здаються непривітними.

Навесні цього року японки вже протестували проти вимоги носити макіяж на роботі. Але ще більшу критику викликала вимога роботодавців Японії до жінок взувати на роботу високі підбори.

«Дивно, чому я повинна ходити на роботу на підборах, якщо це травмує мої ноги», – написала японська актриса, модель і письменниця Юмі Ісікава. Запис зібрав понад 65 000 лайків і майже 30 000  ретвітів, а Юмі Ісікава запустила хештег #KuToo, утворений від комбінації слів kutsu («туфлі») і kutsuu («біль»).

У червні Ісікава запустила на Change.org петицію з вимогою дати жінкам в Японії можливість носити туфлі на пласкій підошві на роботі. За чотири місяці петиція зібрала понад 31 000 підписів. Тоді ж, в червні, міністр охорони здоров'я, праці та соціального забезпечення Японії Такумі Немото заявив, що компаніям «необхідно» забезпечувати дотримання дрес-кодів, які вимагають від жінок носити високі підбори на роботі. «У суспільстві прийнято, що носити високі підбори на роботі необхідно і доречно», – наводить його слова агентство Kyodo News.

У жовтні британська радіокорпорацій BBC включила Юмі Ісікава в список 100 найбільш надихаючих і впливових жінок світу.

Сьогодні Ісікава вважає, що проблема з окулярами та ж сама, що і з високими підборами. «Якщо носіння окулярів є реальною проблемою на роботі, то це повинно бути заборонено всім – і чоловікам і жінкам», – каже Ісікава.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті