Продажі Alibaba в «День холостяків» виросли на 25% до $23 млрд за перші дев'ять годин

Продажі Alibaba в «День холостяків» виросли на 25% до $23 млрд за перші дев'ять годин

Минулого року компанія заробила за цей день $30 млрд

Продажі Alibaba в «День холостяків» виросли на 25% до $23 млрд за перші дев'ять годин
фото www.flickr.com/photos/55123758@N02/5116859854

Китайський рітейлер Alibaba в понеділок повідомив, що його продажу в «День холостяків» виросли на 25% за перші дев'ять годин до $23 мільярдів, досягнувши майже дві третини продажів конкурента, Amazon.com, в останньому кварталі. Про це повідомив Reuters.

Однак зростання продажів за всі 24 години заходу може бути нижче, ніж роком раніше, вважають аналітики, в той час як темпи економічного зростання Китаю рухаються в напрямку історичного мінімуму.

Захід, що є індикатором настроїв китайських споживачів, також став демонстрацією для Alibaba Group, яка готується до розміщення акцій на $15 мільярдів у Гонконзі.

Подібно до «Чорної п'ятниці» і кіберпонеділка у США, голова ради директорів Alibaba Джек Ма і генеральний директор Деніел Чжанг з 2009 року просували «День холостяків» як фестиваль шопінгу, який став найбільшим в світі заходом онлайн-комерції.

Загальні продажі всіх платформ Alibaba за «День холостяків» в 2018 році склали $30 млрд у порівнянні з $ 7,9 млрд за кіберпонеділок.

Рітейлер повідомив, що, згідно з його прогнозами, цього року більше 500 млн користувачів зроблять покупки в цей день, що приблизно на 100 млн більше, ніж у минулому році.

Нагадаємо: китайський гігант електронної комерції Alibaba встановив новий рекорд продажів, який припав на 11 листопада, коли в Азії святкують «День холостяка». Компанія заробила $30,8 млрд, що на 27% більше за рекорд 2017 року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло