Продажі Alibaba в «День холостяків» виросли на 25% до $23 млрд за перші дев'ять годин
Минулого року компанія заробила за цей день $30 млрд

Китайський рітейлер Alibaba в понеділок повідомив, що його продажу в «День холостяків» виросли на 25% за перші дев'ять годин до $23 мільярдів, досягнувши майже дві третини продажів конкурента, Amazon.com, в останньому кварталі. Про це повідомив Reuters.
Однак зростання продажів за всі 24 години заходу може бути нижче, ніж роком раніше, вважають аналітики, в той час як темпи економічного зростання Китаю рухаються в напрямку історичного мінімуму.
Захід, що є індикатором настроїв китайських споживачів, також став демонстрацією для Alibaba Group, яка готується до розміщення акцій на $15 мільярдів у Гонконзі.
Подібно до «Чорної п'ятниці» і кіберпонеділка у США, голова ради директорів Alibaba Джек Ма і генеральний директор Деніел Чжанг з 2009 року просували «День холостяків» як фестиваль шопінгу, який став найбільшим в світі заходом онлайн-комерції.
Загальні продажі всіх платформ Alibaba за «День холостяків» в 2018 році склали $30 млрд у порівнянні з $ 7,9 млрд за кіберпонеділок.
Рітейлер повідомив, що, згідно з його прогнозами, цього року більше 500 млн користувачів зроблять покупки в цей день, що приблизно на 100 млн більше, ніж у минулому році.
Нагадаємо: китайський гігант електронної комерції Alibaba встановив новий рекорд продажів, який припав на 11 листопада, коли в Азії святкують «День холостяка». Компанія заробила $30,8 млрд, що на 27% більше за рекорд 2017 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].