Adidas закриває свої робофабрики в Німеччині та США
Головною проблемою для Speedfactory виявився обмежений асортимент взуття, який можна на них виробляти

Adidas заявила, що припинить виробництво на двох своїх робофабриках Speedfactory у США та Німеччині до квітня 2020 року. Про це пише Quartz.
Це серйозний поворот для компанії, яка відкрила свій перший Speedfactory в ФРН всього чотири роки тому.
Надзвичайно амбітний проект був відходом від традиційного методу виробництва кросівок, який покладається на постачальників з усієї Азії, які виготовляють взуття і відправляють по усьому світу. Adidas працювала з партнером, щоб збудувати фабрики і рекламувала їх автоматизацію, яка за словами компанії, мала зробити виробництво взуття швидшим, ніж коли-небудь до цього. Виробництво у США та Європі також мало скоротити час на доставку кросівок на полиці магазинів цих важливих ринків.
Всупереч сподіванням Adidas, головною проблемою для Speedfactory виявився обмежений асортимент взуття, який можна на них виробляти. Наприклад, фабрика в Ансбаху мала спеціалізуватися на створенні кросівок Adidas Boost. Можна переналаштувати її під виробництво інших популярних моделей, таких як Superstar і Stan Smith. Але це вимагатиме повної зміни технологічного процесу і установки нового обладнання.
Однак попри невдачі з робофабриками, Adidas не збирається повністю від них відмовлятись. Тепер технології Speedfactory, в тому числі 3D-друк, планується задіяти на заводах в Азії, де створюється 90% продукції марки
За словами керівництва компанії, витрати на згортання заводів були відображені в результатах компанії за 2018 та 2019 роки і не вплинуть на її прибутки в 2020. Adidas відмовилась розкрити, скільки коштували фабрики.
Видання зазначає, що як і Adidas, Nike також працює над прискорення свого ланцюжка поставок, переключаючись на автоматизацію і виробляючи продукцію ближче до США. Утім обидві компанії виробляють більшість своєї продукції в Азії. Це набагато більш економічно вигідно, частково через інфраструктуру,створену в регіоні за останні кілька десятиліть.
Нагадаємо: в рейтингу найдорожчих спортивних брендів світу 2019 року Adidas посіла третє місце.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].