Adidas закриває свої робофабрики в Німеччині та США

Adidas закриває свої робофабрики в Німеччині та США

Головною проблемою для Speedfactory виявився обмежений асортимент взуття, який можна на них виробляти

Этот текст также доступен на русском
Adidas закриває свої робофабрики в Німеччині та США
фото www.flickr.com/photos/caccsbill/3846690363

Adidas заявила, що припинить виробництво на двох своїх робофабриках Speedfactory у США та Німеччині до квітня 2020 року. Про це пише Quartz.

Це серйозний поворот для компанії, яка відкрила свій перший Speedfactory в ФРН всього чотири роки тому.

Надзвичайно амбітний проект був відходом від традиційного методу виробництва кросівок, який покладається на постачальників з усієї Азії, які виготовляють взуття і відправляють по усьому світу. Adidas працювала з партнером, щоб збудувати фабрики і рекламувала їх автоматизацію, яка за словами компанії, мала зробити виробництво взуття швидшим, ніж коли-небудь до цього. Виробництво у США та Європі також мало скоротити час на доставку кросівок на полиці магазинів цих важливих ринків.

Всупереч сподіванням Adidas, головною проблемою для Speedfactory виявився обмежений асортимент взуття, який можна на них виробляти. Наприклад, фабрика в Ансбаху мала спеціалізуватися на створенні кросівок Adidas Boost. Можна переналаштувати її під виробництво інших популярних моделей, таких як Superstar і Stan Smith. Але це вимагатиме повної зміни технологічного процесу і установки нового обладнання.

Однак попри невдачі з робофабриками, Adidas не збирається повністю від них відмовлятись. Тепер технології Speedfactory, в тому числі 3D-друк, планується задіяти на заводах в Азії, де створюється 90% продукції марки

За словами керівництва компанії, витрати на згортання заводів були відображені в результатах компанії за 2018 та 2019 роки і не вплинуть на її прибутки в 2020. Adidas відмовилась розкрити, скільки коштували фабрики.

Видання зазначає, що як і Adidas, Nike також працює над прискорення свого ланцюжка поставок, переключаючись на автоматизацію і виробляючи продукцію ближче до США. Утім обидві компанії виробляють більшість своєї продукції в Азії. Це набагато більш економічно вигідно, частково через інфраструктуру,створену в регіоні за останні кілька десятиліть.

Нагадаємо: в рейтингу найдорожчих спортивних брендів світу 2019 року Adidas посіла третє місце.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло