В Чехії шампуні та гелі для душу продають на розлив у рамках боротьби з пластиком
Таке нововведення скоротить кількість пластикового сміття на 5 000 тонн на рік

У Чехії супермаркети DM і Rossmann вирішили підтримати всесвітню боротьбу з пластиковими відходами і почали продавати на розлив шампуні та гелі для душу, пише G7.
У супермаркетах з'явилися апарати з шампунями і гелями для душу, за допомогою яких покупці можуть заново наповнити порожні пляшки з-під цих засобів гігієни. Таким чином, мережі вирішили не тільки заощадити на упаковці, а й захистити навколишнє середовище.
Пакувальні пляшки продаються окремо, а після того, як відвідувач наповнить її, апарат по розливу гелів і шампунів роздруковує етикетку з терміном придатності засобу. Відзначається, що використання однієї упаковки для шампуню або гелю для душу скоротить кількість пластикового сміття на 5 000 тонн на рік.
На даний момент нововведення працює в тестовому режимі в кількох магазинах, але в майбутньому його можуть поширити на всі точки DM і Rossmann. Крім того, представники Rossmann в Угорщині підкреслили, що задоволені ініціативою чеських колег. Після деякого часу аналогічна система може бути впроваджена і в угорських супермаркетах.
Крім того, Dove збирається використовувати пляшки на 100% з переробленого пластику.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].