«Vodafone Україна» збільшив прибуток в ІІІ кварталі до 4,3 млрд грн

«Vodafone Україна» збільшив прибуток в ІІІ кварталі до 4,3 млрд грн

Основною причиною збільшення доходів компанії, як повідомляється, стало зростання кількості data-користувачів і споживання послуг передачі даних

«Vodafone Україна» збільшив прибуток в ІІІ кварталі до 4,3 млрд грн
фото www.flickr.com/photos/itravelnz

«Vodafone Україна» збільшив прибуток за результатами ІІІ кварталу 2019 року до 4,3 млрд грн. Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Vodafone Україна» збільшила OIBDA на 28.9% в річному обчисленні, за результатами ІІІ кварталу цей показник досяг 2,4 млрд грн. Маржа OIBDA стабільна з тенденцією до зростання, в ІІІ кварталі вона виросла до 54,6%. Чистий прибуток компанії в 3 кварталі 2019 року склав 887 млн грн.

Основною причиною збільшення доходів компанії, як повідомляється, стало зростання кількості data-користувачів і споживання послуг передачі даних. Загальний обсяг інтернет трафіку в мережі «Vodafone Україна» за рік збільшився вдвічі. Зростання дата-доходів за цей час склало 56%.

«Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів Super Net з великим обсягом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв'язку, а також молодіжний тариф Joice з безлімітним трафіком для топових мультимедійних майданчиків і сервісів. Тарифи Vodafone користуються популярністю у абонентів і є одними з найдоступніших на ринку, про що свідчить найнижчий на ринку показник ARPU – 68,2 грн», – повідомляє компанія.

Зростання споживання стало можливим також завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. Сьогодні 4G мережа Vodafone доступна 66% українців, 86% населення може користуватися 3G покриттям.

 З’явився також новий помітний тренд, який, як зазначають в «Vodafone Україна», буде посилюватися. Впровадження 4G дало поштовх розвитку нових технологій і нових напрямків бізнесу на їх основі – IoT, big data аналітика, хмарні сервіси. Попит на ці послуги збільшується, як серед бізнес-клієнтів компанії, так і на рівні муніципалітетів – так, за останній рік були укладені меморандуми з міськими адміністраціями Харкова, Києва, Одеси про застосування нових технологічних рішень для розвитку концепції Smart City.

Також збільшилися доходи торгової діяльності в зв'язку з розширенням власної роздрібної мережі.

У ІІІ кварталі 2019 року продовжує збільшуватися кількість клієнтів «Vodafone Україна» – послуги компанії обирають 19,8 млн клієнтів.

Нагадаємо: нещодавно Кабінет міністрів підписав Меморандум з чотирма найбільшими мобільними операторами України про перерозподіл частот.

У серпні цього року мобільні оператори «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell домовилися про перерозподіл радіочастот в діапазоні 900 МГц для забезпечення ефективного використання РЧР.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті