Власник TikTok запустив у тестовому режимі конкурента Apple Music та Spotify
Додаток Resso поки що працює лише в Індії та Індонезії

Китайська компанія ByteDance, що володіє додатком TikTok, тестує новий музичний сервіс, який кидає виклик Spotify і Apple Music в країнах, де у них немає великої аудиторії. Про це пише Forbes.
У ньому користувачі можуть залишати коментарі під піснями, а також створювати відео та музичну анімацію
Китайська ByteDance, якій належить стрімко зростаюча соціальна мережа TikTok, тестує новий музичний додаток Resso.
«Resso зараз знаходиться на стадії бета-тестування. Ми з оптимізмом дивимося на його перспективи в майбутньому, але ми все ще перебуваємо на початку шляху і на обмеженому числі ринків, що розвиваються», – сказав представник сервісу.
Наразі сервіс доступний для жителів Індії та Індонезії. Це дві найбільш густонаселені країни в регіоні, які вже добре знайомі з TikTok. За даними платформи Sensor Tower, за шість місяців з моменту першого запуску Resso встановили близько 27 000 користувачів, які скачали додаток в App Store і Google Play.
Будучи найдорожчим стартапом в світі, ByteDance створює додаток, який стане конкурентом Spotify і Apple Music в країнах, де платні музичні сервіси ще не зібрали велику аудиторію. За словами менеджера з досліджень і стратегії в шанхайському консалтинговому агентстві AgencyChina Майкла Норріса, всі три компанії зіткнулися з однією і тією ж проблемою: як монетизувати чутливу до ціни базу клієнтів з відносно низькими доходами.
«На даний момент це гонка для активних користувачів в країнах, що розвиваються. Комерційні реалії доведеться відкласти, принаймні, поки що», – вважає Норріс.
На відміну від Spotify Resso показує тексти пісень в реальному часі і дозволяє користувачам залишати коментарі під окремими треками. Крім того, в додатку можна створювати відео та анімацію з музикою. В Індії щомісячна підписка на Resso, як і у Spotify, коштує 119 рупій ($ 1,70). Володарі преміум-акаунтів можуть скачувати музику і слухати її без реклами.
У травні цього року стало відомо, що власник TikTok отримав права на індійські лейбли T-Series і Times Music. Проте компанія так і не уклала угоди про права з трьома найбільшими музичними компаніями в світі – Warner Music Group, Universal Music Group і Sony Music Entertainment. Саме вони контролюють більшу частину популярної музики, а тому їх каталоги матимуть вирішальне значення для просування Resso у всьому світі, кажуть обізнані джерела.
Нагадаємо: на початку листопада уряд США вирішив провести розслідування стосовно того, чи не загрожує китайський сервіс TikTok національній безпеці, побоюючись, що компанія може піддавати цензурі політичний контент і мати доступ до особистих даних.
Пізніше позов проти TikTok подала студентка Каліфорнійського коледжу, з її словами компанія таємно передає дані користувачів на китайські сервери. Хоча сама компанія запевняє, що не зберігає там таких даних.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].