Власник TikTok запустив у тестовому режимі конкурента Apple Music та Spotify

Власник TikTok запустив у тестовому режимі конкурента Apple Music та Spotify

Додаток Resso поки що працює лише в Індії та Індонезії

Власник TikTok запустив у тестовому режимі конкурента Apple Music та Spotify
фото www.flickr.com/photos/laughingsquid/6595677465

Китайська компанія ByteDance, що володіє додатком TikTok, тестує новий музичний сервіс, який кидає виклик Spotify і Apple Music в країнах, де у них немає великої аудиторії. Про це пише Forbes.

У ньому користувачі можуть залишати коментарі під піснями, а також створювати відео та музичну анімацію

Китайська ByteDance, якій належить стрімко зростаюча соціальна мережа TikTok, тестує новий музичний додаток Resso.

«Resso зараз знаходиться на стадії бета-тестування. Ми з оптимізмом дивимося на його перспективи в майбутньому, але ми все ще перебуваємо на початку шляху і на обмеженому числі ринків, що розвиваються», – сказав представник сервісу.

Наразі сервіс доступний для жителів Індії та Індонезії. Це дві найбільш густонаселені країни в регіоні, які вже добре знайомі з TikTok. За даними платформи Sensor Tower, за шість місяців з моменту першого запуску Resso встановили близько 27 000 користувачів, які скачали додаток в App Store і Google Play.

Будучи найдорожчим стартапом в світі, ByteDance створює додаток, який стане конкурентом Spotify і Apple Music в країнах, де платні музичні сервіси ще не зібрали велику аудиторію. За словами менеджера з досліджень і стратегії в шанхайському консалтинговому агентстві AgencyChina Майкла Норріса, всі три компанії зіткнулися з однією і тією ж проблемою: як монетизувати чутливу до ціни базу клієнтів з відносно низькими доходами.

«На даний момент це гонка для активних користувачів в країнах, що розвиваються. Комерційні реалії доведеться відкласти, принаймні, поки що», – вважає Норріс.

На відміну від Spotify Resso показує тексти пісень в реальному часі і дозволяє користувачам залишати коментарі під окремими треками. Крім того, в додатку можна створювати відео та анімацію з музикою. В Індії щомісячна підписка на Resso, як і у Spotify, коштує 119 рупій ($ 1,70). Володарі преміум-акаунтів можуть скачувати музику і слухати її без реклами.

У травні цього року стало відомо, що власник TikTok отримав права на індійські лейбли T-Series і Times Music. Проте компанія так і не уклала угоди про права з трьома найбільшими музичними компаніями в світі – Warner Music Group, Universal Music Group і Sony Music Entertainment. Саме вони контролюють більшу частину популярної музики, а тому їх каталоги матимуть вирішальне значення для просування Resso у всьому світі, кажуть обізнані джерела.

Нагадаємо: на початку листопада уряд США вирішив провести розслідування стосовно того, чи не загрожує китайський сервіс TikTok національній безпеці, побоюючись, що компанія може піддавати цензурі політичний контент і мати доступ до особистих даних.

Пізніше позов проти TikTok подала студентка Каліфорнійського коледжу, з її словами компанія таємно передає дані користувачів на китайські сервери. Хоча сама компанія запевняє, що не зберігає там таких даних. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло