Більше 50 відсотків керівників компаній планують укласти угоди придбання у наступному році – EY

Більше 50 відсотків керівників компаній планують укласти угоди придбання у наступному році – EY

Вісім із десяти респондентів очікують на збільшення суперництва та конкуренції на торгах у наступному році, а 75% респондентів очікують, що приватний капітал стане головним покупцем

Більше 50 відсотків керівників компаній планують укласти угоди придбання у наступному році  – EY
Фото: Pixabay.com

Керівники компаній продовжують переглядати портфелі організацій попри складне геополітичне середовище – 52% лідерів планують укласти угоди придбання протягом наступного року. Про це свідчать результати 21-го дослідження EY Global Capital Confidence Barometer (CCB), що проводиться двічі на рік за участю понад 2 900 керівників із 45 країн.

В умовах оптимістичних економічних перспектив ринок M&A угод в 2020 році буде висококонкурентним. Вісім із десяти респондентів очікують на збільшення суперництва та конкуренції на торгах у наступному році, а 75% респондентів очікують, що приватний капітал стане головним покупцем.

Респонденти очікують збільшення кількості мегаугод (вартістю понад $10 млрд). Це прогнозують більше половини (55%) керівників. Майже три чверті (72%) не очікують сповільнення загальної M&A активності, приблизно та ж кількість керівників підприємств (71%) прогнозує збільшення кількості транскордонних угод.

Компанії стикаються з проблемними питаннями торгівлі та тарифів, що підривають впевненість у перспективах економічного розвитку. Майже дві третини підприємств (64%) планують істотно зменшити вплив торговельних і тарифних бар’єрів на бізнес шляхом оптимізації ланцюгів постачання та переміщення виробничих потужностей. Ще 22% респондентів наразі шукають шляхи розв’язання проблеми.

Понад половина респондентів планують спрямовувати 25-50% своїх інвестицій в цифрову трансформацію, 66% інвестицій в цифрове майбутнє плануються за межами своїх країн.

На думку Богдана Ярмоленка, керівника відділу супроводу угод, EY в Україні, подібні ризики притаманні й українським компаніям, хоча зараз вони можуть бути непомітними. 31% респондентів стверджує, що найбільшим зовнішнім ризиком для їхнього бізнесу є геополітична, торговельна й тарифна невизначеність. Другим ризиком, який зазначили 22% керівників компаній, є збільшення конкуренції з боку стартапів.

«Пріоритети українських компаній наразі є іншими. Проте, ми є частиною світової економіки, тож український бізнес стикається з глобальною конкуренцією. Ми пам’ятаємо такі видатні бренди як Kodak і Nokia, які наразі не існують через революційні технологічні зміни – що є уроком для нас. В українській історії є аналогічні приклади», – коментує Ярмоленко.

Інша тенденція – 52% респондентів планують укласти угоди M&A протягом наступного року. Наразі EY планує підготувати більш детальне дослідження саме для ринку України.

Нагадаємо: Нещодавнє опитування IBM керівників різних індустрій показало, що 62% топ-менеджерів уже інтегрують нові методи монетизації у свої стратегії використання даних, а 65% СЕО вважають, що автоматизація процесів прийняття рішень в найближчі 2–3 роки набиратиме обертів в їх сегменті бізнесу. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло